انتشار 121‌امین نشریه تخصصی ایکنا با موضوع «بازمهندسی مسابقات قرآن»
کد خبر: 3497850
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

انتشار 121‌امین نشریه تخصصی ایکنا با موضوع «بازمهندسی مسابقات قرآن»

گروه فعالیت‌های قرآنی: صد و بیست و یکمین نشریه تخصصی ایکنا با عنوان «بررسی پرونده بازمهندسی مسابقات قرآن» به زیور طبع آراسته شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، 121امین نشریه تخصصی رایحه با موضوعی «بررسی پرونده بازمهندسی مسابقات قرآن» منتشر و توزیع شد.
در این شماره از نشریه به اسامی برترین‌های مسابقات سراسری قرآن از سال 1360 تا 1393 به تفکیک بانوان و آقایان و نگاهی تفصیلی به سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پرداخته شده است.
همچنین اساتیدی چون محمدرضا ستوده‌نیا، هاشم روغنی، محمدحسین سبزعلی، سیده ام‌الفخر علامه از جمله اساتید قرآنی تجلیل شده در آئین اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات بودند که گوشه‌ای از زندگی آنها بیان شد.
همچنین ایکنا نیز سه روز پیش از برپایی سی‌وهشتیمن مسابقات قرآن نشستی را با عنوان «توجه مسئولان به برپایی مسابقات قرآن» را با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان، محمدمهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و رضا سلامت‌پناه، دبیر مجمع مشورتی شواری توسعه برگزار کرد که در این نشست به گزارش اجمالی از این نشست پرداخته شده است.
خوانندگان در این شماره رایحه، درخصوص تغییر آئین‌نامه مسابقات قرآن پس از سالیان طولانی در سال 95 در جریان نظرات داوران بین‌المللی چون احمد ابوالقاسمی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور، کریم دولتی و همچنین در جریان طرح‌های آینده ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن قرار می‌گیرند.
تصاویری از روند برگزاری سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم، اسامی هیئت داوران در بخش بانوان و آقایان و برترین‌های این دوره و مروری بر خاطرات حامد ولی‌زاده، قاری ممتاز رقابت‌های کرمانشاه، گفت‌وگو با سیدمصطفی حسینی؛ دارنده رتبه عالی در این دوره و رضا نژاد‌تبریزی، نفر ممتاز این مسابقات، سما بابایی، برترین حافظ کل قرآن سی وهشتمین دوره و پرنیان عصابخش، رتبه ممتاز این رقابت‌ها و بیان نظرات قاریان بین‌المللی کشورمان چون سعید طوسی، عبدالرسول عبایی و علی‌اکبر ملکشاهی از دیگر بخش‌های شماره 121مین رایحه است.
بنا براین گزارش طی این شماره نیز سعی شده است تا یادی از زنده یاد حمدرضا عباسی، قاری خوش صدای آستان رضوی، استاد فقید ابوالفضل علامی، قاری، مدرس، مؤلف، محقق و پیشکسوت و مهاجران الی الله ایت‌الله مؤیدی قمی، حسن دانش، محسن حاجی‌حسنی کارگر، محمدسعید سعیدیان، امین باوی و فؤاد مشعلی شود.
همچنین باشگاه مخاطبان نشریه رایحه خبرگزاری ایکنا نیز مجالی است برای ایجاد ارتباط دوسویه بین هیئت تحریریه هر شماره از این نشریه با مخاطبان فعالیت‌های قرآنی کشور که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس با شماره 3-66470212، کانال تلگرام@iqnanews و صفحه اینستاگرام به نشانی Instagram/iqnanews با ما مرتبط باشند.
انتشار 121‌امین نشریه تخصصی ایکنا با موضوع «بازمهندسی مسابقات قرآن»
captcha