سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن بخش شهرستانی در بناب برگزار شد
کد خبر: 3498032
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن بخش شهرستانی در بناب برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن ویژه خواهران در بخش شهرستانی با تعداد 100 نفر شرکت‌کننده در بیت‌القرآن والعترت شهرستان بناب برگزار شد.

مهدی راحلی، مدیر دفتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه شهرستان بناب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن بخش شهرستان ویژه  خواهران، با حضور 100 شرکت‌کننده روز شنبه 25 اردیبهشت در بیت‌القرآن و العترت برگزار شد.

وی افزود: پس از پایان مسابقه نتایج در هر بخش‌ ترتیل، قرائت، دعاخوانی و حفظ توسط داوران اعلام شده و نفرات اول تا سوم هر رشته انتخاب شدند.

راحلی با بیان اینکه این دوره از مسابقات ویژه افراد بالای 18 سال بوده است گفت: جهت تشویق قرآنیان زیر 18 سال مسابقه 2جزء برای این افراد تدارک دیده شده بود که به نفرات اول تا سوم این بخش جایزه‌ای از طرف دفتر نمایدگی اوقاف و امورخیریه بناب جوایزی اهدا شد.

وی همچنین از حضور  حافظ 3 جزء قرآن کریم با معلولیت جسمی و ذهنی در سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآنی بخش شهرستانی بناب خبر داد و گفت: با توجه به اینکه رشته حفظ در این دوره از مسابقات، از 5 جزء به بالا بوده است، جایزه ویژه‌ای از طرف اداره اوقاف و امورخیریه به این حافظ جوان تعلق گرفت.

مدیر دفتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه بناب یادآور شد: سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآنی بخش شهرستان ویژه برادران هفته آینده در بیت‌القرآن والعترت برگزار خواهد شد.

راحلی گفت: در پایان مسابقات در رشته ترتیل رویا امیر رستمی، زینب فیروزی، مریم بندعلیزاده، در رشته قرائت: راضیه پیری، اشرف شریفی، معصومه برهانی، در رشته دعاخوانی: زهرا نبوی، کلثوم فرقانی، نعمیه امجدی، در رشته حفظ 20جزء: سهیلا مصدق، سمیه حاج اسفندیاری، در حفظ 10 جزء: شیرین خجسته نژند، حسنیه آتش زر و در رشته 5جزء وحیده گل‌افشان، نگار صمدزاده، فاطمه آقایی به ترتیب به عنوان اول تا سوم دست یافتند.

captcha