نظر ابوالقاسمی درباره تلاوت حامد شاکرنژاد+صوت
کد خبر: 3498825
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

نظر ابوالقاسمی درباره تلاوت حامد شاکرنژاد+صوت

گروه فعالیت‌های قرآنی: احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان در خصوص شنیدن تلاوت حامد شاکرنژاد در صفحه شخصی خود مطلبی را نوشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان در خصوص تلاوت حامد شاکرنژاد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی چنین نوشت و فایل تلاوت شاکرنژاد را بارگذاری کرد؛
«چند روز پیش تلاوتی زیبا و هنرمندانه از این قاری خوب به دستم رسید که بر خود فرض دانستم از او تقدیر کنم. تمامی پیشکسوتان قرائت کشور به توانمندی‌های این قاری، خوب آگاهی دارند و گاهی نگرانی‌های وی از به ثمر نشستن توانمندی این قاری، منجر به نصایحی شد که در نظر بعضی از کوته‌فکران حسادت و ... ارزیابی شد. بسیاری از افراد بزرگ و شاخص قرآنی از طرف دوستان نا آگاه آسیب‌ها‌ی فراوان دیده‌اند. امیدوارم سال‌های سال شاهد این گونه تلاوت‌های خوب از حامد شاکرنژاد باشیم».
کد
دریافت
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
m
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۴:۰۷
2
5
وااااااااااای

چه قدر تو ایکنا از آقای ابوالقاسمی مطلب می ذارین ؟!!!

بابا ما تو کشور حدود شصت قاری بین المللی داریم که خیلی هاشون به مراتب پیشکسوت تر از آقای ابوالقاسمی هستند و سابقه ی تلاوت و شاگرد پروریشون از ایشون خیلی درخشان تره .

این همه قاری و استاد تو کشور

چرا نمی رید از استاد خدام حسینی ، استاد سید مجتبی سادات فاطمی ، استاد دغاغله ، استاد سعیدیان و . . . مصاحبه تهیه کنید ؟!

ایکنا یه جوری در مورد آقای ابوالقاسمی رفتار می کنه که انگار با ایشون قرارداد داره !!!
captcha