درخواست «مجتبی فردفانی» از رهبر انقلاب که مورد موافقت قرار گرفت
کد خبر: 3499369
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

درخواست «مجتبی فردفانی» از رهبر انقلاب که مورد موافقت قرار گرفت

گروه فعالیت‌های قرآنی: رتبه اول رشته حفظ سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن از درخواستش از رهبر معظم انقلاب گفت.

درخواست «مجتبی فردفانی» از رهبر انقلاب که مورد موافقت قرار گرفت
مجتبی فردفانی، رتبه اول رشته حفظ سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن امروز، 29 اردیبهشت‌ماه پس از تلاوت در دیدار متسابقان این دوره با رهبر معظم انقلاب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: پس از اجرای محفوظاتم، زمانی که خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدم؛ ایشان گفتند: احسنت، خیلی خوب بود.
وی افزود: بنده به ایشان گفتم یک درخواست دارم و دلم می‌خواهد، صیغه عقدم را شما جاری بفرمایید که ایشان گفتند: اشکال ندارد. گفتم یعنی مشکلی نیست؟ گفتند: نه مشکلی نیست. گفتم: در کش‌وقوس نمانیم؛ گفتند: نه مشکلی نیست.
فردفانی در ادامه گفت: همچنین مقام معظم رهبری به بنده گفتند که اهل کجا هستی؟ گفتم اهل گراش. من سلام مردم گراش را نیز خدمت رهبر انقلاب رساندم.
وی در پایان به تلاوت خود در این دیدار و انتخاب آیات اشاره کرد و افزود: در این دیدار سعی کردم آیاتی را انتخاب و تلاوت کنم که مناسب با شرایط امروز مسلمانان باشد و آیاتی از سوره حجرات که آیات اخلاقی و جهاد بود، تلاوت کردم.
سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران طی 22 تا 28 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد. مجتبی فردفانی در رشته حفظ کل، حامد ولیزاده در رشته قرائت تحقیق و عبدالغفور جوهرچی در رشته حفظ کل نابینایان رتبه‌های اول را بدست آوردند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۲
0
1
خیلی خوب مرحبا
captcha