مردم جنوب فارس به استقبال «مجتبی فردفانی» می‌روند
کد خبر: 3500009
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

مردم جنوب فارس به استقبال «مجتبی فردفانی» می‌روند

گروه فعالیت‌های قرآنی: در پی کسب رتبه نخست حفظ کل قرآن مسابقات بین‌المللی قرآن از سوی مجتبی فردفانی که از اهالی شهرستان گراش فارس است، مردم منطقه جنوب این استان مراسم‌های استقبال‌ و تجلیل از این نخبه قرآنی کشور برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، در پی کسب رتبه نخست حفظ کل قرآن مسابقات بین‌المللی قرآن از سوی مجتبی فردفانی که از اهالی شهرستان گراش فارس است، مردم منطقه جنوب این استان شامل شهرستان‌های لارستان و گراش مراسم‌های استقبال را از این نخبه قرآنی کشورمان برگزار می‌کنند.
مراسم استقبال از فردفانی در ساعت 17:15 امروز، اول خردادماه در شهرستان لارستان برگزار می‌شود و در ادامه مراسم استقبال از این نخبه قرآنی کشورمان در ساعت 18 در شهرستان گراش برگزار خواهد شد.
این مراسم در شهرستان گراش از روبه‌روی شهرداری آغاز و به سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد که در آن به مرحوم حمید رایگان، مؤسس مجمع‌القرآن گراش (مجتمع آموزشی که در آن فردفانی قرآن خواندن را آموخت) ادای احترام خواهد شد.
در ادامه مراسم تجلیل و تشویق برترین حافظ کل قرآن جهان اسلام در حسینیه اعظم شهرستان گراش با حضور جمعی از مردم، مسئولان و خیران این شهرستان برگزار خواهد شد.
همچنین طبق گفته سیدحمید موسوی، مدیر دارالقرآن‌الکریم استان فارس در این مراسم از افتخارآفرینی قدردانی توسط سازمان دارالقرآن با اهدای یک ربع سکه و یک لوح تقدیر قدردانی به عمل خواهد آمد.
captcha