جبران برنامه‌‌های قرآنی با کاهش همایش‌‌ها و نشست‌ها
کد خبر: 3501672
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
چمران تاکید کرد:

جبران برنامه‌‌های قرآنی با کاهش همایش‌‌ها و نشست‌ها

گروه جامعه: رئیس شورای اسلامی شهر تهران از جبران کمبود‌ فعالیت‌های دینی و قرآنی شهر، با کاهش همایش‌ها و نشست‌ها خبر داد و گفت: برنامه‌های دینی و قرآنی شهرداری با توجه به بودجه نه تنها کاسته نمی‌شود بلکه برنامه‌های اجرایی این فعالیت‌ها تقویت می‌شود.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌ المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به حجم فعالیت‌های دینی و قرآنی شهرداری تهران با توجه به بودجه اختصاص یافته به این موضوع در سال 95، گفت: تمامی فعالیت‌های قرآنی شهرداری تهران با تصویب شورای شهر انجام می‌شود به همین دلیل ما اهتمام جدی بر انجام فعالیت‌های دینی و قرآنی داریم و در برنامه 5 ساله شهرداری تهران این فعالیت‌ها را مشخص و بودجه آنها را هم پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به بودجه آیا از حجم فعالیت‌های دینی و قرآنی کاسته خواهد شد؟ گفت: ‌برای جبران کمبود‌ها و رسیدن به یک فعالیت مطلوب قرآنی و دینی اعلام کردیم که مسئولان تا می‌توانند از همایش‌ها و نشست‌ها کم کنند و به برنامه‌های اجرایی اضافه کنند. لذا با توجه به این مسئله نه تنها از این برنامه‌ها کاسته نمی‌شود بلکه تقویت شده و افزایش هم پیدا می‌کند.

توسعه زیرساخت‌های قرآنی با ارتقای مشارکت شهروندی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر رونق برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت ترویج فرهنگ قرآن و نماز در سطح شهر تهران ادامه داد: همچنان که مردم و مسئولان باید قرآن را الگو و سرلوحه کارهای اجرایی خود قرار دهند، یکی از مهمترین راهکارهایی که برای توسعه زیرساخت‌های برنامه‌های دینی و قرآنی باید به آن توجه شود ارتقای مشارکت شهروندی در این حوزه است.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۸:۳۳
0
0
به برنامه‌های قرآنی و دینی باید توجه زیادی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۰
0
0
با کاهش همایش‌ها و نشست‌ها توجه بیشتری به برنامه‌های قرآنی دینی شود.
captcha