جلسه قرآن «معتز آقایی» در مزار شیخ صدوق + عکس
کد خبر: 3501842
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

جلسه قرآن «معتز آقایی» در مزار شیخ صدوق + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه قرآن معتز آقایی، حافظ بین‌المللی قرآن کریم و داور مسابقات در آستان شیخ صدوق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) جلسه قرآن معتز آقایی، حافظ کل قرآن کریم به تازگی در جوار مزار ابن بابویه از علمای شیعه قرن چهارم و از بزرگان علم حدیث معروف به شیخ صدوق، دوشنبه‌ها از ساعت 18 تا 20 برپا می‌شود.
براساس این گزارش، این جلسه در نیمه اول سال قبل از اذان مغرب و عشا و در نیمه دوم سال بعد از اذان مغرب و عشا برگزار خواهد شد. این بقعه در شهر ری خیابان ابن بابویه واقع شده است.
جلسه قرآن معتز آقایی ویژه آقایان پیش‌بینی شده که شرکت در این جلسه برای عموم آزاد است و گروه‌های سنی مختلف نیز می‌توانند در این جلسه حضور داشته باشند. حافظان شرکت‌کنندگان در این جلسه عموما از حافظان کل قرآن و حافظان بالای 20 جزء هستند.
 این جلسه آموزشی به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با تعامل مرکز آموزش قرآن کریم آستان عبدالعظیم الحسنی(ع) از 31 فروردین‌ماه 95 آغاز شده و تاکنون شش جلسه از آن برگزار شده است.
جلسه قرآن «معتز آقایی» در آستان شیخ صدوق(ره) + عکس

جلسه قرآن «معتز آقایی» در آستان شیخ صدوق(ره) + عکس
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۰
0
3
خوشا به حال این دوستانی که در این دوره زیر نظر یکی از بهترین اساتید کشوری قرآن را حفظ و مرورمی کنند ای کاش ماها هم که در شهرستانهای دور از تهران هستیم چنین امکانی برایمان وجود داشت تا در چنین کلاسهایی با چنین اساتید مجرب و عالمی تلمذ می کردیم دوستان قرآنی که در تهران و اطراف تهران زندگی می کنید! قدر این جلسات رو بدونید و از آنها کمال بهره برداری رو داشته باشید.
captcha