حمایت از طرح‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع قرآن‌پژوهی و طب
کد خبر: 3501963
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
بحرالعلوم عنوان کرد:

حمایت از طرح‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع قرآن‌پژوهی و طب

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئيس مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكي از حمایت طرح‌ها و همچنین پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع قرآن‌پژوهی و طب از سوی این وزارت‌خانه خبر داد.

محمدمهدی بحرالعلوم، رئيس مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكي در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، در پاسخ به اینکه این وزارتخانه چه رویکردی برای ترویج قرآن‌پژوهی و طب به‌صورت گسترده در سطح کشور در دستور کار دارد؟ گفت: این مسئله جزو برنامه‌های قرآنی 5 ساله وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی است.
وی افزود: در این راستا از تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح کشور خواسته شده است که برای این موضوع بودجه اختصاص دهند و رشد قابل توجهی نیز در این زمینه داشته باشند.
بحرالعلوم با تأکید بر اینکه قرآن‌پژوهی و طب موضوعی است که در کشور ما نیاز به کار فراوان دارد، گفت: ما بودجه‌های حمایتی را در معاونت فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مباحث پژوهشی در نظر گرفته‌ایم و اگر پروپازول یا طرحی که مورد تأیید و قابل قبول است را به ما ارائه دهد، ما از این طرح و تحقیق حمایت خواهیم کرد.
رئيس مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكي با بیان اینکه البته ما هنوز طرح‌هایی که قابل توجه باشد، را در وزارت بهداشت مشاهده نکرده‌ایم، گفت: اگر در این زمینه طرح‌های مناسبی به دست ما برسد قطعاً از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: علاوه بر این‌ها ما از پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه قرآن‌پژوهشی و طب نیز حمایت می‌کنیم و از همین جا اعلام می‌کنیم که اگر کسی وارد این حوزه شود و به ما اعلام کند، ما آمادگی حمایت از او را داریم.
captcha