داروی اسلام‌هراسی مزمن به بازار آمریکا آمد + عکس
کد خبر: 3502130
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

داروی اسلام‌هراسی مزمن به بازار آمریکا آمد + عکس

گروه بین‌الملل: شورای روابط اسلامی آمریکایی با راه‌اندازی کمپینی فکاهی در اقدامی نمادین دارویی را برای درمان اسلام‌هراسی با عنوان «اسلاموفوبین» تبلیغ می‌کند.

کمپین فکاهی برای مقابله با تعصبات ضداسلامی در آمریکا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «CAIR»، شورای روابط اسلامی آمریکایی، بزرگ‌ترین سازمان حامی حقوق مردم آمریکا در تازه‌ترین تلاش خود برای افزایش آگاهی‌های عمومی نسبت به اسلام و مسلمانان و مقابله با رشد اسلام‌هراسی در آمریکا اقدام به راه‌اندازی یک کمپین فکاهی کرده است.
در این کمپین که با بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی شده، شورای روابط اسلامی آمریکایی اقدام به معرفی آدامسی بدون قند به نام «اسلاموفبین» (®ISLAMOPHOBIN) به عنوان دارو کرده است.

در تبلیغات این دارو که در رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات تلویزیونی پخش می‌شود، فواید و عوارض جانبی و موارد مصرف آن به صورت طنز اشاره به چالش اسلام‌هراسی(
Islamophobia) و مشکلات ناشی از آن دارد.
موارد مصرف داروی «اسلاموفوبین»

روی بسته این محصول به صورت طنزآمیز نوشته شده که این دارو مخصوص بیماری اسلام‌هراسی مزمن است و علائم این بیماری مانند تعصب کورکورانه، ترس بی‌منطق از مسلمانان و قربانی کردن مسلمانان برای پیروزی‌های سیاسی را درمان می‌کند.
روی بسته این محصول هم در بخش هشدار برای موارد منع مصرف نوشته شده که «اسلاموفبین» ممکن است منجر به همزیستی مسالمت‌آمیز شود.

اثرات جانبی این محصول نیز احساسات دوستانه نسبت به مسلمانان، مهاجران و پناهجویان و به وجود آمدن حساسیت نسبت به گسترش تعصبات ضداسلامی عنوان شده است.

شورای روابط اسلامی آمریکایی به عنوان بزرگ‌ترین سازمان حامی حقوق مسلمانان، شناخت اسلام، گسترش گفت‌وگوها، حفظ آزادی‌های مدنی، توانمندسازی مسلمانان آمریکا و توسعه عدالت و شناخت متقابل را در برنامه کار دارد.

این سازمان که در واشنگتن مستقر است و در ایالت‌های سراسر آمریکا شعبه دارد، نسبت به افزایش احساسات ضداسلامی در این کشور به ویژه در ماه‌های اخیر و در نتیجه فعالیت‌های سیاسی نامزدهای انتخاباتی برای پیروزی هشدار می‌دهد.
captcha