سه وقف جدید در شهرستان شوط ثبت شد
کد خبر: 3502154
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
اسکندرزاده:

سه وقف جدید در شهرستان شوط ثبت شد

گروه اجتماعی: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شوط گفت: در سال جاری سه فقره وقف جدید به ارزش 24 میلیون و 800 هزار تومان به ثبت رسید.

اسماعیل اسکندرزاده، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی گفت: این سه فقره وقف توسط مراد حسن‌زاده در روستای صمدیوردی با متراژ یک هزار و 200 متر مربع جهت احداث قبرستان و دو مورد وقف توسط محمود بروکی میلان با متراژ 230 و 170 متر مربع  جهت ساخت مسجد و هزینه‌های روزانه مسجد در روستای بابوردکرد به ثبت رسیده است.
 اسکندرزاده با تشریح برنامه‌های این اداره در شهرستان شوط در سال جاری گفت: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در مسجد جامع شوط و همچنین توزیع بروشور جهت برگزاری این مراسم از جمله برنامه‌های اداره اوقاف در این ماه است.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شوط گفت: در سال گذشته 22 فقره وقف با ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و 310 میلیون تومان به ثبت رسیده که این موجب شده شهرستان شوط بیشترین سهم را در سطح استان به‌خود اختصاص دهد.
وی گفت: در مقطع سنی بالای 18 سال در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و اذان در 12 اردیبهشت ماه 95 با حضور خواهران و برادران در مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزار خواهد شد و همچنین ثبت‌نام مرحله پنجم طرح تربیت حافظان قران کریم از اردیبهشت ماه شروع شده است.

captcha