نتایج مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در شهرستان مراغه اعلام شد
کد خبر: 3502208
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

نتایج مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در شهرستان مراغه اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه از اعلام نتایج مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام فریدون مطهری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به این‌که استقبال از این دوره از مسابقات در سطح خوبی قرار داشت، بیان کرد: در بخش اذان به ترتیب، یوسف خاکی، ناصر سلیمی و محمدعلی ملکی مقام اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.
وی افزود: در بخش تحقیق نیزرحیم آذرشین فام، مهدی سابقی و شاهین ولی‌پور به‌ترتیب مقام اول تا سوم را در "بخش برادران" کسب کرده و همچنین در بخش ترتیل نیز امیرحسین سعیدی، سعید عباسی و فریدون احمدیه به ترتیب مقام اول تا سوم را در "بخش برادران" کسب کرده‌اند.
حجت‌الاسلام مطهری اضافه کرد: در بخش تحقیق "ویژه خواهران" نیز معصومه همت‌زاده، پریا خادمی و رقیه‌ دیمی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کرده و همچنین در بخش ترتیل "ویژه خواهران" نیز شیرین دست‌افکن، ناهید اسمعیل‌سادات امام‌زاده و منیره وهم‌آزاد به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کرده‌اند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغهبا اعلام برگزیدگان در قسمت حفظ قرآن‌کریم بیان کرد: در این بخش از مسابقات نیز مهدی بشیری در حفظ پنج جزء "بخش برادران" و همچنین شیرین همتی، سریه اصلانی و فرحناز هنیفه به ترتیب نفرات اول تا سوم را در بخش حفظ پنج جزء "بخش خواهران" کسب کرده‌اند.
وی عنوان کرد: در بخش حفظ 10 جزء از قرآن‌کریم "ویژه خواهران" نیز سلماز بیدار اصل و همچنین در حفظ 10 جزء "ویژه برادران" نیزصمد امراحی به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شده‌اند.
حجت‌الاسلام مطهری افزود: در بخش دعاخوانی "ویژه خواهران" مریم جباری و معصومه‌ اقبالفام نیز به ترتیب مقام اول تا دوم را کسب کرده‌اند.
captcha