نتایج مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در شهرستان اهر اعلام شد
کد خبر: 3502212
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸

نتایج مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در شهرستان اهر اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر از اعلام نتایج مرحله شهرستانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در این شهرستان خبر داد.

علی احمدزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی از برگزاری رقابت‌های سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن اهر خبر داد و گفت: در بخش اذان به ترتیب، هادی یوسفی، زین‌العابدین میکائیلی و رضا ملکی مقام اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: در بخش قرائت نیز بهزاد عظیمی، بهنام حسنی و محمدعلی حسن‌پور به‌ترتیب مقام اول تا سوم را در بخش برادران کسب کرده و همچنین در بخش ترتیل نیز مجتبی ربی، رضا یوسفی و سیدعلی حسین‌لر به ترتیب مقام اول تا سوم را در "بخش برادران" کسب کرده‌اند.

احمدزاده ادامه داد: در بخش قرائت "ویژه خواهران" نیز مهدیه خداشناس، امالبنین ممیان و زهرا طهماسبی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کرده و همچنین در بخش ترتیل "ویژه خواهران" نیز فاطمه منافی، طاهره زاهدی و فاطمه عالی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کرده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه اهر بیان کرد: در بخش حفظ قرآن‌کریم نیز سیدحسن سیدلر در حفظ پنج جزء "بخش برادران" و همچنین مهدیه عبدی در بخش "حفظ کل قرآن" مقام اول را کسب کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در بخش حفظ 10 جزء از قرآن‌کریم "ویژه خواهران" نیز حکیمه صادقی و اعظم میرزایی نفرات اول و دوم و همچنین در حفظ 10 جزء ویژه برادران نیزاسماعیل سرپرست‌سیدلر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شده‌اند.

احمدزاده افزود: در بخش دعاخوانی ویژه خواهران رباب نوری‌زاده مقام اول و همچنین در بخش دعاخوانی "ویژه برادران" نیز هادی عبادی و محمود نیک‌عادت به ترتیب مقام اول تا دوم را کسب کرده‌اند.

captcha