تشکیل دبیرخانه‌های استانی اسلام و محیط زیست
کد خبر: 3502234
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
مظاهری عنوان کرد:

تشکیل دبیرخانه‌های استانی اسلام و محیط زیست

گروه سلامت: معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت از محیط زیست از تشکیل دبیرخانه‌های استانی اسلام و محیط زیست خبر داد.

مهناز مظاهری، معاون پژوهش و آموزش سازمان حفاظت از محیط زیست در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از ابلاغ دستورالعمل ایجاد دبیرخانه‌های دائمی اسلام و محیط زیست در 31 استان کشور خبر داد.

وی عنوان کرد: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی در امر حفاظت از محیط زیست همچنین مشارکت روحانیون، طلاب و سایر افرادی که علاقمندند از طریق دین به حوزه محیط زیست بپردازند، به تشکیل دبیرخانه دائمی اسلام و محیط زیست در سازمان حفاظت از محیط زیست اقدام شد.

مظاهری با بیان اینکه برای هویت بخشیدن به امر اسلام و محیط زیست نیازمند جایی بودیم تا بتوان این اقدامات را در آن جا شکل داده هماهنگ کنیم، افزود: برای ایجاد این دبیرخانه، دستورالعملی از سوی ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست مبنی بر تشکیل دبیرخانه‌های استانی اسلام و محیط زیست به تمامی ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد.

تشکیل نخستین دبیرخانه اسلام و محیط زیست در استان تهران

مظاهری اعلام کرد: پس از ابلاغ این دستورالعمل دفاتری نیز به آنها اختصاص داده شده است تا بر اساس آن افرادی که در زمینه‌های دین و فرهنگ سازی کار می‌کنند بتوانند اقدامات خود را در حوزه محیط زیست انجام دهند که قابل ذکر است نخستین دبیرخانه اسلام و محیط زییست در استان تهران تشکیل شد.

وی در رابطه با بودجه این دبیرخانه‌های اظهار کرد: قرار بر این است از استان ها کمک بگیریم و امیدواریم استان‌ها در این راستا به ما کمک کنند. همچنین باید از وجود خیرین حوزه محیط زیست برای تأمین بودجه دبیرخانه‌ها بهره گرفت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۹
0
0
تشکیل دبیرخانه‌ها باید با برنامه ریزی و نظارت باشد
captcha