اعزام قاریان جوان کشورمان به شرق آسیا
کد خبر: 3502465
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

اعزام قاریان جوان کشورمان به شرق آسیا

گروه فعالیت‌های قرآنی: دو نفر از قاریان جوان کشورمان دهه سوم ماه مبارک رمضان و در راستای یک سفر تبلیغی به شرق آسیا سفر خواهند کرد.

سیدمصطفی حسینی، دارنده رتبه چهارم مسابقات بین‌المللی قرآن در کشور مالزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اینکه اواخر ماه مبارک رمضان یک سفر تبلیغی به خارج از کشور دارد، گفت: این سفر روز بیستم ماه مبارک رمضان و به همراه مهدی غلام‌نژاد از قاریان جوان کشورمان خواهد بود.
حسینی افزود: این سفر در راستای تلاوت در مساجد کشور چین خواهد بود که امیدوارم سفر پرباری باشد و بتوانیم بهره‌هایی که مدنظر است از آن ببریم.
وی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد سفرهای تبلیغی انجام داده افزود: علاوه بر حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن تاکنون برای تلاوت در محافل انس با قرآن به کشور هند اعزام شده‌ام، در سالی که نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی هند بودم، در آن کشور علاوه بر مسابقات تلاوت‌هایی را در محافلی که تدارک دیده بودند نیز داشتم.
این قاری جوان کشورمان در ادامه به اثرگذاری بسیار زیاد سفرهای تبلیغی قاریان اشاره و اظهار کرد: یکی از بهره‌های این سفرها آشنایی بخشی هر چند کوچک از مردم کشور مقصد با سطح تلاوت قاریان ایرانی و اهتمام نظام جمهوری اسلامی به قرآن کریم است.
حسینی خاطرنشان کرد: به یاد دارم زمانی که به کشور هند اعزام شدم، تلاوت‌های بسیار خوبی صورت گرفت که بسیار مورد توجه مستمعین قرار گرفت. مردم هند در محافل انس عادت به تشویق ندارند اما به حضور در محافل بسیار علاقه‌مند بوده و حضور باشکوه دارند.
وی گفت: حاضران در محافل انس با قرآن در کشور هند ساعت‌‌ها در جلسات انس با قرآن حضور می‌یابند و تا پایان آن به انتظار می‌نشینند تا در پایان با قاری مصافحه داشته باشند، علاقه آنها به قاریان قرآن بسیار جالب است.
این قاری جوان کشورمان در بخش دیگری از این گفت‌وگو به دعوت برای تلاوت در محضر مقام معظم رهبری در دیدار ایشان با جامعه قرآنی در آستانه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: اگر در این روز موفق به تلاوت شوم برای دومین بار خواهد بود که مفتخر به این افتخار شده باشم.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۰
0
0
باعث نشر قرآن و فرهنگ اسلامی در سایر کشورها می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۰۶
0
0
سلام، ایشان در نوجوانی هم محضر مقام معظم رهبری در اول ما مبارک رمضان تلاوت کردن ، خیلی بهتر بود که بجای اشان کس دیگه ای که تا اکنون تلاوت نکردن، به تلاوت میپرداختن.
واقعا برای این برنامه ریزیشون متاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۵
0
0
با عرض سلوم
مقام معظم رهبری توصیه به تربیت ده میلیون حافظ کردن بهد شورای عالی قرآن فقط به قاریان توجه میکند و قاریان را اعزام میکنند ، انگار اصلا ایران حافظ ندارد و توصیه مقام معظم رهبری رو فراموش کردیم.
captcha