اجرای طرح ضیافت الهی در ماه رمضان در سبزوار
کد خبر: 3502593
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

اجرای طرح ضیافت الهی در ماه رمضان در سبزوار

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول فرهنگی J اجتماعی اداره اوقاف سبزوار با بیان اینکه طرح ضیافت الهی در iهفت بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان برگزای محافل انس با قرآن با حضور قاریان قرآن از کشورهای عراق، لبنان و لیبی خواهد بود.

روح‌الله صادقی‌سرشت، مسئول فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف سبزوار و خوشاب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با بیان اینکه طرح ضیافت الهی در هفت بقعه متبرکه شهرستان سبزوار برگزار خواهد شد، گفت: از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان برگزاری نمازهای جماعت یومیه در این ایام در سه زمان صبح، ظهر و مغرب خواهد شد.
وی با ابراز اینکه از دیگر برنامه‌های ایام ماه مبارک برگزاری تلاوت جزء خوانی قرآن کریم در این اماکن مذهبی به صورت گروهی است، تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های ماه میهمانی خدا برگزاری کلاسهای تفسیر قرآن، برنامه‌های مذهبی ایام میلاد امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری برنامه‌های ایام شب‌های قدر، سالروز شهادت حضرت علی(ع) و برگزاری محافل انس با قرآن است.
برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان قرآن لبنان و عراق
مسئول فرهنگی ـ اجتماعی اداره اوقاف سبزوار با بیان اینکه در ماه رحمت خدا با حضور قاریان قرآن از کشورهای لبنان، عراق و یمن قرار است محافل انس با قرآن در شهرستان سبزوار و خوشاب برگزار شود، تصریح کرد: این محفل انس با قرآن در سبزوار در مکان امامزاده شعیب(ع) و در خوشاب در محل مسجد گلشن برگزار خواهد شد.
صادقی‌سرشت با اظهار اینکه طرح نشاط معنوی از برنامه‌های دیگر اداره اوقاف سبزوار برای تابستان است، تصریح کرد: کلاس‌های طرح نشاط معنوی بعد از ماه مبارک رمضان با محوریت برگزاری کلاس‌های قرآن آغاز و در ادامه کلاس‌های احکام و هنری برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم، نوده انقلاب، امامزاده یحی بن زید، عزیزآباد، امامزاده معصوم زادگان روستای خسروجرد، امامزاده سلطان سید حسن واقع در روستای آزاد منجیر، امامزاده سید حسن روستای نزل‌آباد و بقاع متبرکه امامزاده شعیب(ع) و امامزاده یحیی(ع) در سبزوار بقاع متبرکه‌ای هستند که برنامه‌های مذهبی در این ایام در آن‌ها اجرا خواهد شد.
captcha