جشنواره قرآنی «تقليد تلاوت» برگزار می‌شود
کد خبر: 3503860
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

جشنواره قرآنی «تقليد تلاوت» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: جشنواره قرآنی «تقليد تلاوت» به همت جهانبخش فرجی، مدرس و قاری بین‌المللی طی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشنواره قرآنی «تقليد تلاوت» ویژه ماه مبارک رمضان در كانال تلگرامی ألحان سلوك برگزار می‌شود. زمان ارسال آثار جهت شرکت در این جشنواره از اول ماه مبارك تا پايان روز ١٥ ماه مبارك است. همچنین، زمان اعلام نتایح نیز روز عيد سعید فطر خواهد بود.
هر تعداد از شركت‌كنندگان كه امتياز لازم را كسب كنند به‌ عنوان نفر برگزيده اعلام خواهند شد. (نفر اول، دوم و سوم در اين طرح وجود ندارد). همچنین،‌ هديه‌ای از سوی كانال و اعطای گواهينامه تقليد كامل و دقيق به قاريان منتخب نیز در نظر گرفته شده است.
همچنین، افرادي كه سطح تقليد كامل و دقيق را كسب نكنند، موارد اشكال برايشان ارسال و در جشنواره‌هاي بعدی دوباره ارزيابي خواهند شد و نیز افرادی كه داراي استعداد بالا هستند و قادرند همزمان از چند استاد به خوبی تقليد كنند، بايد از استادی اثر بفرستند كه طنين‌شان به آن استاد، شبيه‌تر است.
همچنین، این جشنواره ویژه گروه‌های آقایان شامل زير سن بلوغ و گروه بالاي سن بلوغ برگزار می‌شود و در بخش بانوان نیز متأسفانه، اساتيد خانم برای همراهی در طرح اعلام آمادگی نکردند.
توضیح اینکه از ديدگاه جهانبخش فرجي، مدرس كانال، تقليد كامل و دقيق، مهمترين نقش را در ورود يك قاری به فضای هنر معنوی تلاوت ايفا می‌كند. همچنین، ارائه يك تلاوت تقليدي در حدود نيم ساعت و بالای نيم ساعت امتياز مثبت خواهد داشت.
همچنین، جهت ارسال آثار ارسال، قاريان شركت‌كننده بايد در كانال ألحان سلوك ثبت نام کرده و از ادمين كانال، يك شماره دريافت كنند و فايل صوتی تلاوت استاد و همچنين، تلاوت تقليد‌كننده با فرمت mp3 بايد همزمان برای ادمين كانال ارسال شود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۰
0
0
خبر خوبی بود ممنون
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۸
0
0
سلام. طرح خوبی است
captcha