برگزاری بخش شفاهی مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد لاهیجان
کد خبر: 3504334
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

برگزاری بخش شفاهی مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد لاهیجان

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد گیلان از برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش شفاهی در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ و اذان در این واحد دانشگاهی خبر داد.

محمدابراهیم طلوع، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش شفاهی در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ و اذان در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور 70 نفر از منتخبین واحدهای دانشگاهی استان گیلان برگزار شد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه این دوره از مسابقات با قضاوت داوران ممتاز استانی برگزار شد، گفت: در بخش استادان: آقایان محمدابراهیم طلوع و کامران تقی‌زاده و خانم‌ها معصومه عمویی، سیده زینب تقواپور و فاطمه آقایی‌زاده؛ در بخش کارکنان آقایان مهدی خورسند و حسن رجب‌زاده و خانم اکرم نظرپور و در بخش دانشجویان آقایان عیسی صدفی، آرش رخشنده، حمیدرضا علیمحمدی، کمیل همتی و محمدرضا حقدوست و خانمها سمیه آصفی، فریبا ملکی و خدیجه امینی ضمن کسب عناوین برتر رشته‌های مختلف به مسابقات کشوری که در قم برگزار خواهد شد، راه پیدا نمودند.

وی ادامه داد: همه ساله به همت اداره‌کل فعالیت‌های قرآن و عترت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت‌های روسای واحدهای دانشگاهی، این مسابقات در بخش‌های متنوع و جذاب کتبی، شفاهی، هنر، ادبیات دینی و پژوهشی در سراسر کشور برگزار می‌شود و همواره شاهد حضور گسترده استادان، کارکنان و دانشجویان در این مسابقات هستیم.

طلوع با اشاره به برنامه‌های قرآنی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان در ماه رمضان، تصریح کرد: برگزاری منظم و پرشکوه نمازهای جماعت و قرائت ادعیه ویژه این ایام، برگزاری جلسات ختم قرآن کریم به صورت روزانه، مسابقه در محضر قرآن کریم به صورت روزانه و 

اهدای کارت هدیه به برندگان، برگزاری کارگاه تفسیر سوره حجرات، سخنرانی‌های مذهبی و... از برنامه‌های قرآنی و فرهنگی این ماه مبارک است.

captcha