برگزیدگان مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف اعلام شد
کد خبر: 3504898
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

برگزیدگان مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف اعلام شد

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج از اعلام نفرات برگزیده سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف شهرستان سنندج خبر داد.

جهاندار امجدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سننندج در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)  از کردستان، از اعلام نفرات برگزیده سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف شهرستان سنندج خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآنی با استقبال گرم فعالان قرآنی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه 147 نفر از شهرستان‌های کامیاران و سنندج در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت کردند، افزود: این دوره ازمسابقات قرآنی در رشته قرائت تحقیق و ترتیل، معارف، حفظ، اذان و ابتهال، دعاخوانی، هم خوانی برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته قرائت ترتیل سیامک امین‌پور، همایون کشاورز، احسان باباصفری به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم بخش آقایان و  ماهان نصیری، سوسن حسامی و بهاره سعیدی مقام های نخست بخش بانوان شدند.

در رشته قرائت تحقیق آقایان میلاد امانی اول، بهاالدین فاتحی دوم و ناصر فتاحی سوم و در بخش بانوان  کیمیا سلیمی زند، مائده سعیدی به طور مشترک اول و مریم قیسوندی دوم و سحرمحمدی نفر سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.

در رشته حفظ کل  جواد خدا کرمی، رستم احمدی ومحمد امین کریمی در بخش آقایان و در بخش بانوان مهین احمدی، فخریه زارعی  به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

در رشته حفظ 20 جزء ادریس میرکی، در رشته پنج جزء کیوان عزیزی و ایوب کوهی به عنوان برگزیده بخش آقایان و اکرم قاسمی و دنیا احمدی در رشته حفظ 10 جز، رخشنده ملایی وفهیمه نوری در حفظ پنج جزء رتبه های برتر را از«خود کردند» و انتخاب شدند.

در رشته اذان میلاد امانی، سیامک امین پور، کیانوش معمار در بخش آقایان به در بخش بانوان رشته دعا خوانی سمیرا علیخانی،روناک امامی و مرضیه صحرا رو عناوین برتر رشته دعاخوانی را کسب کردند.

captcha