عضویت ۷۰۰ نفر در مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3505009
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

عضویت ۷۰۰ نفر در مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی: مسئول سازمان مردم نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از عضویت ۷۰۰ نفر تاکنون در این مجمع و برگزاری دوره‌های آموزشی برای آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، مسئول سازمان مردم نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته، 18 خردادماه در نشست دبیران شورای فریضه‌های الهی(امر به معروف و نهی از منکر) در ادارات و نهادهای دولتی این استان، اظهار کرد: همه کارهای خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر چون قطره‌ای در دریای عمیق است.
وی با بیان اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرا شود، همه فرایض نیز به خوبی اجرایی می‌شوند، افزود: باید در این ماه مبارک رمضان به امر روزه‌خواری به عنوان یکی از منکرات جامعه اسلامی توجه لازم را داشته باشیم.
رئیس شورای تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: تاکنون 700 نفر در مجمع امر به معروف و نهی از منکر ثبت‌نام کردند، ضمن اینکه اعضای این مجمع با استفاده از کلاس‌های آموزشی مختلف در راستای اجرای این فریضه مهم دینی آماده شده‌اند.
حجت‌الاسلام خاضع ابراز کرد: اعضای مجمع می‌توانند پس از پایان دوره‌های آموزشی با تذکر لسانی در سطح جامعه به اجرای امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.
وی بیان کرد: این افراد در مکان‌های گردشگری و تفریحی و مکان‌های پرتجمع در راستای اجرای فریضه امر به معروف حضور می‌یابند.
یادآور می‌شود، مدیریت شعب بانک تجارت، منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان فنی و حرفه استان به دلیل فعالیت‌های بیشتر نسبت به سایر ادارات و نهادها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شدند.
captcha