راه‌یابی نمایندگان ایران به فینال مسابقات قرآن ترکیه
کد خبر: 3507538
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

راه‌یابی نمایندگان ایران به فینال مسابقات قرآن ترکیه

گروه بین‌الملل: قاری و حافظ ایرانی حاضر در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه به مرحله فینال این دوره از رقابت‌ها راه یافتند.

راه‌یابی نمایندگان ایران به فینال مسابقات قرآن ترکیه
مهدی غلام‌نژاد، نماینده ایران در رشته قرائت چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: شب گذشته، 26 خردادماه، با اعلام کمیته داوری من و سعید علی‌اکبری کلیشمی، حافظ روشندل و نماینده ایران در رشته حفظ این دوره از رقابت‌ها به مرحله فینال راه یافتیم.
وی افزود: نمایندگان اندونزی، فیلیپین، بحرین، کویت، کوزوو و الجزایر نیز از دیگر راه‌یافتگان مرحله فینال در رشته قرائت مسابقات ترکیه هستند.
غلام‌نژاد همچنین تصریح کرد: در رشته حفظ نیز علاوه بر ایران نمایندگان بنگلادش، قزاقستان، موریتانی، فلسطین، اندونزی و سومالی به فینال راه یافته‌اند.
مرحله فینال چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه امروز، 27 خرداد، در مسجد فاتح استانبول برگزار می‌شود و در نوبت صبح فینالیست‌های رشته حفظ و بعداز ظهر نیز قاریان راه‌یافته به فینال با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این دوره از رقابت‌ها از 21 خرداد آغاز شده است و فردا، 28 خرداد، با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

مطالب مرتبط
captcha