محفل قرآنی در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)
کد خبر: 3508139
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود؛

محفل قرآنی در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)

گروه اجتماعی: مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در این مکان مقدس همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از قم، به نقل از روابط عمومی مسجد جمکران حجت‌الاسلام سجاد نیکخو، مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: ماه مبارک رمضان پر فضیلت ترین و بهترین ماه خدا برای عبادت و بندگی است.
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: از آن جا كه ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، ماه خدا و بهار انس با قرآن کریم است، مسجد مقدس جمکران در نظر دارد که در بهار قرآن و به منظور تعمیق و ترویج آیات الهی در جمع مشتاقان و زائران این مکان شریف، محفل بزرگ قرآنی برگزار کند.
حجت الاسلام نیکخو افزود: محفل انس با قرآن کریم در تاریخ سه شنبه (اول تیرماه مصادف با شامگاه 15 ماه مبارک رمضان) همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی علیه السلام با حضور قاریان ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم با حضور قاریان بین المللی کشور و یکی از قاریان مصری برگزار می‌شود، همچنین گروه تواشیح خادمین مسجد مقدس جمکران نیز به اجرای تواشیح می‌پردازند.

captcha