تذکر کوچکی از داوران شنیدم/ اجرا در شلوغ‌ترین شب مسابقات
کد خبر: 3509289
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
علیرضالو:

تذکر کوچکی از داوران شنیدم/ اجرا در شلوغ‌ترین شب مسابقات

گروه بین‌الملل: حافظ کل قرآن ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن دبی گفت: در حین اجرا تذکر کوچکی از کمیته داوری رقابت‌ها شنیدم؛ اما سریع اصلاح کردم.

اجرای رضایت‌بخش نماینده ایران در مسابقات قرآن جایزه دبی

«مجتبی علیرضالو»، حافظ کل قرآن ایران و نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت:
شب گذشته، 31 خردادماه، پس از «بلال الایمانی»، نماینده هلند به عنوان دومین متسابق در سکوی مسابقات حاضر شدم و به اجرای محفوظات قرآنی خود پرداختم.
وی با ابراز رضایت از اجرای شب گذشته خود افزود: کمیته داوران سؤالاتی از سوره‌های «اعراف»، «قصص» و «محمد» از من پرسیدند که در سؤال نخست یک تذکر کوچک داشتم که سریع اصلاح کردم و به خاطر این تذکر نیم نمره از من کم شد.

علیرضالو درباره فضای سالن مسابقات تصریح کرد: به دلیل این که دیشب نماینده کشور هند نیز اجرا داشت، هندی‌های مقیم امارات حضور پرشوری در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی و صنعت دبی(محل برگزاری رقابت‌ها) داشتند و در حقیقت، می‌توان گفت که شلوغ‌ترین شب مسابقات، دوشنبه‌شب بود، به طوری که سالن مسابقات کاملا پر شده بود.

مجتبی علیرضالو تصریح کرد: شب گذشته در سالن مسابقات به خاطر اجرای من، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی و شماری از کارکنان کنسولگری نیز حضور یافتند.

امیدواری به کسب رتبه
این حافظ کل قرآن کشورمان درباره این که تا چه اندازه به کسب رتبه در بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی امیدوار است، بیان کرد: من اجرای تمامی کشورها را به صورت کامل و کارشناسی گوش نداده‌ام؛ اما به هر حال به کسب رتبه در این مسابقات امیدوار هستم.

وی گفت: باید منتظر باشیم که آیا داوران این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی برای دادن رتبه به ایران همچون سال‌های گذشته ملاحظات را در نظر خواهند گرفت یا خیر؟

علیرضالو در ادامه به متسابقین شب گذشته این مسابقات اشاره کرد و افزود: «بلال الایمانی» از هلند، «عبدالله بن خلیفه بن عدیم الصحیحی» از عمان، «حامد البشایر» از کامرون، «اسماعیل دومبیا» از ساحل عاج، «احمد جمال احمد» از کنیا،‌ «عبدالله سلیمان باه» از سیرالئون، «محمد طه محبوب قاریکوتیل» از کشور هند از دیگر متسابقینی بودند که دوشنبه‌شب در کنار من به اجرای محفوظات قرآنی خود می‌پردازند
.
این حافظ کل قرآن در پایان یادآور شد: شب گذشته تنها تلاوت نماینده هلند به روایت «ورش از نافع» به اجرای محفوظات قرآنی خود پرداخت و سایر متسابقین این شب به روایت «حفص از عاصم» قرائت کردند.

بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی از 24 خردادماه در رشته حفظ کل قرآن در سالن اجتماعات «اتاق بازرگانی و صنعت دبی» آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۰:۳۲
0
0
شما در ایران هشتم شدید چطور انتظار دارید در مسابقات دبی رتبه کسب کنید، با فصاحتی که ما از شما سراغ داریم و امتیازی که فصاحت در این مسابقات دارد چطور انتظار رتبه دارید، از الآن دارید جو سازی میکنید که وقتی رتبه نیاوردید بگید حقمونو خوردن و.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۱:۱۸
0
0
دو سال قبل نمایندگان ایران در این مسابقات که به مراتب بسیار قویتر از ایشان بودندو دارای رتبه اول شکوفه ها بودند.در این مسابقه بدون غلط خوندند و از صوت و لحن و تجوید خوبی هم برخوردار بودند ولی رتبه ای بهتر از ۲۵ کسب نکردند.حالا این بنده خدا چه جوری امیدوار به کسب رتبه هستش خدا میدونه. این نوع ادبیات صحبت کردن درست نیست و از الان طلبکارانه نبایستی صحبت کرد و مسابقات را زیر سوال برد. بلکه همین که به لطف شورا وارد این مسابقات شدین برای شما موفقیت بسیار بزرگی هستش.
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۰۰:۵۶
0
0
متاسفم برای شما(ناشناس) بخاطر این طرزفکر.تلاوت نماینده ایران هم بلحاظ تجویدوفصاحت بسیار قوی بود ازنظر صوت و لحن هم بسیارمنطقی ومعقول تلاوت کردن و مطابق آیین‌نامه مسابقات.حسن حفظ هم بااینکه سوالات سختی پرسیده شد ولی شکرخدا بدون اشکال خوندن وبایدآفرین گفت به آقای علیرضالو که الحق نماینده شایسته ای بودن برای جمهوری اسلامی.
ازنظرات بعضی افراد کاملا میشه احساس کرد که دلشون از جای دیگری پراست.
خداعاقبت همه رو ختم بخیربفرماید
یک حافظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۸
0
0
واقعا متاسفم برای ناشناس آقا مجتبی علیرضا لو واقعا نماینده شایسته ای بودند در مسابقات و تنها کسی بودند در مسابقات ایران که تمامی مراحل مسابقه رو با حسن حفظ کامل خوندند از نظر تجوید و صوت و لحن هم عالی هستند امیدوارم روز به روز پیشرفت بیشتری داشته باشد و باعث افتخار برای کشورمون و بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها باشند و این هم برای همه مشخصه که کشورای عربی مثل عربستان و امارات دوست نداشته باشند که یک ایرانی در مسابقات رتبه بیاره و از اول این برای همه مشخص بوده ای کاش به جای این حرفا شما یرید خودتون تلاش کنید تا به جایی برسید نه بیایید یکی که زحمت کشیده و به جایی رسیده رو تخریب کنی
اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۰۶:۲۷
0
0
احسنت برنماینده شایسته جمهوری اسلامی جناب علیرضالو
captcha