فاجعه 6 و 7 تیر از سوی دست نشاندگان آمریکا و انگلیس رخ داد
کد خبر: 3510799
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

فاجعه 6 و 7 تیر از سوی دست نشاندگان آمریکا و انگلیس رخ داد

گروه سیاسی: یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: علم بشریت پس از حضرت علی (ع) ضربات شدیدی خورد، زیرا وجود آن حضرت همانند چراغ راهی در مسیر انسان‌ها روشنی بخش بود و باعث می‌شد تا افرادی که خواهان مسیر حق و حقیقت هستند، به راحتی مسیر درست را پیدا کنند.

آیت الله قدرت الله نجفی، استاد حوزه علمیه شهرضا در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، تصریح کرد: فاجعه ششم و هفتم تیر به دست دست نشاندگان آمریکا و انگلیس و غرب رخ داد، این افراد امروز هم از حمایت اربابان خود برخوردارند.
وی افزود: این حوادث در کارنامه کسانی ثبت شد که امروز در سایه آمریکا و همپیمانانش آرمیده‌اند و این کشورها از آن‌ها حمایت می‌کنند.
وی اضافه کرد: کسانی که فاجعه ششم و هفتم تیر و زمینه ترور 16 هزار نفر از شهدای ترور انقلاب را ایجاد کرده‌اند امروز هم به دنبال ترور شخصیت عناصر و ارکان اصلی انقلاب هستند.
این استاد حوزه علمیه شهرضا گفت: جرم افرادی مانند رهبر معظم انقلاب که مورد ترور عناصر ضدانقلاب قرار گرفتند، کفر ستیزی، عدالت‌خواهی و ایمان ایشان بود.
آیت الله نجفی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع)، اظهار کرد: علم بشریت پس از حضرت علی (ع) ضربات شدیدی خورد، زیرا وجود آن حضرت همانند چراغ راهی در مسیر انسان‌ها روشنی بخش بود و باعث می‌شد تا افرادی که خواهان مسیر حق و حقیقت هستند، به راحتی مسیر درست را پیدا کنند.
آیت الله نجفی تصریح کرد: اگر شیعه به راستی به اصول مذهبی خود پایبند باشد و به آن عمل کند، تمام دنیا به این مذهب گرایش پیدا می‌کند اما متأسفانه مشکل اینجاست که ما خودمان به آنچه به آن اعتقاد داریم، عمل نمی‌کنیم.
استاد حوزه علمیه شهرضا گفت: متأسفانه کتاب بی نظیر نهج البلاغه و در مجموع شخصیت حضرت علی (ع) در حوزه‌ها مغفول و مظلوم واقع شده و لازم است درسی به این عنوان در حوزه‌ها تدریس شود.

captcha