دو قاری ایرانی در چین + عکس
کد خبر: 3511321
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

دو قاری ایرانی در چین + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: دو نفر از قاریان جوان کشورمان دهه سوم ماه مبارک رمضان و در راستای یک سفر تبلیغی به شرق آسیا سفر کرده‌اند.

رد نشود///مهدی غلام نژاد و سیدمصطفی حسینی در چین+صوت وعکس

مهدی غلام‌نژاد، قاری اعزامی به چین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برنامه ها و شرایط خود و سیدمصطفی حسینی در سفر تبلیغی چین گفت: الحمدلله این سفر تبلیغی با استقبال پرشور مسلمانان چینی همراه است. وی این سفر تبلیغی را مفید و قابل استفاده جهت آشنایی کشور مقصد با سطح تلاوت قاریان ایرانی و اهتمام نظام جمهوری اسلامی به قرآن کریم دانست.

مهدی غلام نژاد و سیدمصطفی حسینی در چین+صوت وعکسمهدی غلام نژاد و سیدمصطفی حسینی در چین+صوت وعکس

وی ادامه داد: الحمدلله تلاوت‌های بسیار خوبی صورت گرفت و روزی 4 تلاوت اجرا کردیم که با استقبال پرشور مسلمانان چین مواجه شد. مردم چین به حضور پرشور در محافل علاقه‌مند هستند و در محافل انس عادت به تشویق ندارند.

مهدی غلام نژاد و سیدمصطفی حسینی در چین+صوت وعکس

غلام‌نژاد اضافه کرد: در مسجد جامع شهر لینشای چین تلاوت داشتیم که با استقبال پرشور مسلمانان این شهر مواجه شد.  به اصطلاح مردم این شهر، شهر لینشا و شهر قم با هم برادرند، بدلیل اینکه تمام ساکنین، مسلمان هستند و در این شهر 200 مسجد وجود دارد.

وی ادامه داد: تاکنون در سه شهر پکن، لینشا و لانجو اجرای تلاوت داشته‌ایم.

رد نشود///مهدی غلام نژاد و سیدمصطفی حسینی در چین+صوت وعکس

در ادامه تلاوت مهدی غلام‌نژاد، سوره فرقان در مسجد «چن جویا» در شهر لینشا و تلاوت سیدمصطفی حسینی، سوره‌های قمر و کوثر در حوزه علمیه شهر لانجو ارائه می‌شود.

تلاوت مهدی غلام نژاد 

کد

دریافت

تلاوت سید مصطفی حسینی

کد

دریافت


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۱
0
0
بسمه تعالی
بدرستی که به جوانان ایرانی که روزی در سنگر دفاع وفداکاری وحال در سنگر اعتلاءواشاعه فرهنگ اسلامی وایرانی در کشورهای بزرگی مثل چین حضور پیدا می کنند باید افتخار کرد.
captcha