اعلام اسامی داوران مسابقات قرآن استاد اربابی
کد خبر: 3511395
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

اعلام اسامی داوران مسابقات قرآن استاد اربابی

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی داوران دهمین دوره مسابقات «سفیر مهربانی» در دو بخش نیمه نهایی و فینال اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) رقابت‌های مرحله نیمه نهایی دهمین دوره مسابقات قرآن سفیر مهربانی، یادبود مرحوم استاد علی اربابی طی روزهای دهم و یازدهم تیرماه در امامزاده پنج تن لویزان و در رشته‌های قرائت، حفظ و ترتیل برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، علی‌اکبر ملکشاهی، معتز آقایی و حسن ربیعیان به عنوان داوران مرحله نیمه نهایی این مسابقات حضور داشته و به قضاوت در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ (حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ پنج جزء) می‌پردازند.
همچنین، مرحله فینال این مسابقات نیز دوشنبه، 14 تیرماه، مصادف با 28 ماه مبارک رمضان در دو رشته حفظ کل و قرائت برگزار می‌شود و این رقابت‌ها نیز توسط عباس امام‌جمعه و معتز آقایی داوری می‌شود.
یادآور می‌شود، رقابت‌های رشته ترتیل، حفظ پنج جزء، 10 جزء و 20 جزء قرآن کریم فقط در مرحله نیمه نهایی برگزار می‌شود و مرحله فینال نخواهد داشت.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۲۰:۲۸
0
0
سلام عليكم
بنده داور این مسابقات در سال جاری نیستم
لطفا اصلاح فرمایید
محمدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۲:۰۶
0
0
اگر مردین،خوب حق نفرات نخست حفظ کل بزرگسالان و شکوفه ها رو که مثل آب خوردن حذفشون کردند از این کارشناس نماها بگیرین.ما منتظر اتفاقات خوب هستیم.این آقایان شورا که لباس قرآنی میپوشن و یه ذره سر از مسابقه و فضای مسابقه و ... در نمیارن بایستی عوض بشن و آدم های قرآنی کاربلد در راس قرار بگیرن.
captcha