نامه تشکرآمیز اعضای گروه تواشیح محمدرسول الله(ص) برای مقام معظم رهبری
کد خبر: 3511587
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

نامه تشکرآمیز اعضای گروه تواشیح محمدرسول الله(ص) برای مقام معظم رهبری

گروه فعالیت‌های قرآنی: در پی ابراز رضایت مقام معظم رهبری از اجرای جدید «اسماء الحسنی» توسط گروه تواشیح محمدرسول الله(ص)، اعضای این گروه با انتشار نامه‌ای از بذل عنایت معظم له قدردانی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مقام معظم رهبری بعد از دیدن اجرای جدید تواشیح «اسماءالحسنی» که این روزها از شبکه‌های تهران و اول سیما در زمان‌های مختلف پخش می‌شود؛ فرمودند «كار جالب و خیلی قشنگي بود، واقعاً لذت بردم، تشكر كنيد». این پیام از طریق یکی از اعضای دفتر مقام معظم رهبری طی روزهای گذشته به اطلاع اعضای گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) رسید.
اعضای این گروه نیز نامه‌ای تشکرآمیز خطاب به مقام معظم رهبری تنظیم کرده و در اختیار خبرگزاری ایکنا قرار داده‌اند. متن این نامه بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحيم
حضور محترم و با سعادت رهبر فرزانه و انقلابی، امام خامنه‌ای(مدظله العالی)
سلام علیکم؛
شکر لايتناهی خداوند متعال را که این توفیق عظمی را به اعضای گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) بسیج سپاه محمد رسول الله(ص) تهران و عوامل تولید نماهنگ اسماءالحسنی داد تا در این شرایط ولنگار فرهنگی در اقدامی هر چند ناچیز موجب رضایت‌مندی و خرسندی رهبر قرآني و انقلابي‌مان را موجب شود و تبسم بر لبان و چهره مبارکشان بنشاند.
رهبرا؛
اظهار لطف و محبت حضرتعالی نسبت به فرزندان قرآنی و بسیجی خود در گروه همخوانی محمدرسول الله(ص) (متشکل از 63 نفر در قالب 12 گروه همخواني تهران) پس از مشاهده نماهنگ اسماء الحسني در تلويزيون، عزم اعضاء و عوامل دست‌اندرکار را مصمم‌تر کرد تا در تولید اثرهای فاخر هنری و تأثیرگذار ملي و بين‌المللي تلاش شبانه‌روز و مضاعف‌تری داشته باشند تا هر چند ناچیز به ساحت مقدس قرآن کریم و مکتب حیات‌بخش اهل بیت علیهم السلام اداي دين نمايند.
هرچه بود لطف و فضل الهی بود که به برکت ثقلین نصیب این جمع شد.
ان شاءالله همواره دعای خیر حضرتعالی مشمول این گروه گردد و اعضاي گروه بتوانند روزي به صورت حضوري در محضر مبارکتان اجراي برنامه نمايند.
در پایان نمونه‌ای از آثار گروه که در صحن و رواق‌های حرم با سعادت امام رضا(علیه السلام) با موضوعات همخوانی قرآن، شهدای قرآنی، صلوات خاصه و دعای تحویل سال تولید شده است، حضور مبارکتان تقدیم می‌شود.
اعضاي گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) متشکل از گروه‌هاي تواشيح الهادي، نورالمهدي، محراب، نورالساجدين، قدر، کريم آل طه، ذکر، الغدير، ولايت، ذوالقدر، احرار و سبحان، موسسه قرآني بسيج و سازمان قرآن و عترت بسيج سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، عوامل توليد شبکه تهران سيما
25 رمضان المبارک 1437  (10 تير 1395)
captcha