اعلام برنامه‌های ارشاد لرستان به‌مناسبت روز قدس
کد خبر: 3511659
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

اعلام برنامه‌های ارشاد لرستان به‌مناسبت روز قدس

گروه هنر: برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به‌مناسبت روز جهانی قدس اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به‌مناسبت روز جهانی قدس برنامه‌های فرهنگی و هنری در قالب ایستگاه فرهنگی روبه‌روی مصلی الغدیر شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.
برنامه‌های این روز شامل برپایی ایستگاه طراحی و نقاشی ویژه کودکان با حضور مربیان نقاشی، دیوارنویسی و دل‌نوشته در سه بخش با موضوعات (شهدای مدافع حرم، نامه‌ای به یک کودک فلسطینی و روز جهانی قدس)، اجرای مسابقه کتبی و شعارنویسی خواهد بود.
همچنین اجرای نقاشی و خوشنویسی با حضور هنرمندان به‌صورت زنده، اجرای نمایش پانتومیم و توزیع بسته‌های فرهنگی شامل کتاب و نرم‌افزار نیز برای این روز پیش‌بینی شده است.
همچنین علاقه‌مندان می توانند تا پانزدهم تیر ماه جلوه‌های ویژه راهپیمایی روز قدس را با گوشی های تلفن همراه خود عکاسی کرده و به آدرس الکترونیکیfarhanglorestan@yahoo.com ارسال نمایند.
این تصاویر باید با موضوع مرتبط راهپیمایی روز قدس بوده و شرکت برای عموم در این رقابت آزاد است.این برنامه فرهنگی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکر علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر برگزار می‌گردد.

captcha