روز قدس، تجلی همبستگی امت اسلام علیه صهیونیسم است
کد خبر: 3511660
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

روز قدس، تجلی همبستگی امت اسلام علیه صهیونیسم است

گروه سیاسی: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: راهپیمایی روز قدس، تجلی همبستگی امت اسلام علیه صهیونیسم و خروش ملل آزاده جهان علیه دشمن مشترک همه سرزمین‌های اسلامی یعنی اسرائیل است، فلذا حضور در این راهپیمایی، یک وظیفه برای مسلمانان جهان است.

عباس صفدری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان وبلوچستان گفت: روز جهانی قدس، محور وحدت و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در موضوع آزادی بیت‌المقدس، به عنوان مسأله اول جهان اسلام است.
وی افزود: یکی از اهداف جنگ‌های نیابتی و ناامنی‌هایی که امروزه در خاورمیانه در حال رخ دادن است و در واقع از سوی اسرائیل غاصب طراحی می‌شود، این است که مسأله قدس و حضور رژیم صهیونیستی در فلسطین به حاشیه برود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: رژیم صهیونیستی سعی دارد تا با دامن زدن به درگیری‌های کنونی در سوریه، عراق و یمن، قدرت دولت‌های اسلامی را کاهش بدهد و همچنین قدس را از کانون توجهات خارج کند.
وی اظهار کرد: ما با تأکید بر برگزاری راهپیمایی روز قدس و حضور منسجم امت اسلام در این روز، در واقع تأکید می‌کنیم که مسأله اول جهان اسلام، فلسطین و آزادی قدس شریف است.
صفدری افزود: راهپیمایی روز قدس، تجلی همبستگی امت اسلام علیه صهیونیسم و خروش ملل آزاده جهان علیه دشمن مشترک همه سرزمین‌های اسلامی یعنی اسرائیل است، فلذا حضور در این راهپیمایی، یک وظیفه برای مسلمانان جهان است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد: حضور ما در راهپیمایی روز جهانی قدس، به معنای خنثی شدن توطئه‌های دشمنان اسلام است و از طرفی، موجب می‌شود روحیه امید و نوید آزادی قدس در جهان اسلام تقویت شود.
captcha