محفل انس با قرآن در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود
کد خبر: 3511661
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲

محفل انس با قرآن در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ از برگزاری سه محفل انس با قرآن در این شهرستان خبرداد و گفت: این محافل پنجشنبه، 10تیرماه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محسن سراغی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: انسان اگر با قرآن مانوس شود در همه مراحل زندگی خود از این کتاب آسمانی جدا نخواهد شد و با الگوبرداری از آن برنامه های خود را تنظیم می کند.
وی با بیان اینکه قرآن خلاصه همه تعالیم انبیاست، گفت: انسان برای عاقبت بخیری هر آنچه را لازم داشته باشد می‌تواند در این کتاب بیابد و آنان که به قرآن تمسک می‌جویند نگرانی برای دنیا و آخرت خود ندارند.
این مسئول بیان کرد: یکی از راه‌های پی بردن به اخلاق نیک، تلاوت قرآن و عمل به دستورات آن است و کسی که به دنبال قرآن برود از بسیاری فضائل نیک دیگر نیز برخوردار می‌شود.
سراغی تاکید کرد: تلاوت روزانه 10 آیه قران بسیار در زندگی انسان اثرگذار خواهد بود و می‌تواند زمینه‌های دست‌یابی به کمال را در وی به وجود آورد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ در ادامه از برگزاری سه محفل انس با قرآن کریم خبرداد و گفت: اولین محفل با حضور قاری مصری(احمد شهات احمد سید) و نفر اول مسابقات قرآن شهرستان ساوجبلاغ(مجید مقیم بیگی) بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد قمر بنی هاشم گلسار برگزار می‌شود.
وی گفت: دومین محفل نیز ساعت 16:30 با حضور(احمد شهات احمد سید) و قاری برتر استانی(عبدالصمد مرزوقی) در مسجد جامع لشگرآباد ساوجبلاغ برگزارمی‌شود.
این مسئول گفت: محفل سوم ساعت 18 با حضور گروه تواشی تسنیم البرز در مسجد علی اصغر(ع) شهرجدید هشتگرد برگزار خواهد شد.
سراغی در پایان ابراز کرد: دراین محفل که با مشارکت شورای شهرجدید هشتگرد، بسیج، شهرداری شهرجدید هشتگرد، موسسه مکتب السادات و هیئت امنای مسجد علی اصغر(ع) برگزار می شود از فعالان قرآنی شهرستان تجلیل خواهد شد و با سفره ساده افطاری از عاشقان کلام الهی پذیرایی می‌شود.
captcha