اکران هفتمین فاز تصویرسازی‌های سبک زندگی اسلامی در اتوبوس‌های تندرو
کد خبر: 3515979
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

اکران هفتمین فاز تصویرسازی‌های سبک زندگی اسلامی در اتوبوس‌های تندرو

گروه فضای مجازی: معاون هماهنگ‌كننده سازمان بسيج شهرداري تهران از اجرای فاز هفتم نصب طرح‌های اثرگذار با رویکرد ارزشی در بیش از 1200 اتوبوس تندرو شركت واحد خبر داد و گفت: سازمان بسیج شهرداری تهران با هدف آموزش شهروندی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، اکران فاز هفتم طرح‌های با مضامین ارزشی در اتوبوس‌های شركت واحد را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، هفتمین فاز تصویرسازی‌های سبک زندگی اسلامی با مضامین ارزشی در اتوبوس‌های شركت واحد و با هدف آموزش شهروندی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی توسط سازمان بسیج شهرداری تهران اکران شد.




علیرضا نادعلی، معاون هماهنگ‌كننده سازمان بسيج شهرداري تهران با اعلام این خبر گفت: این تصویرسازی‌های زیبا و خلاقانه با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی و آموزش‌های شهروندی از سال گذشته به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج شهرداری تهران در  اتوبوس‌های تندرو شهر تهران آغاز شده است.



معاون هماهنگ‌كننده سازمان بسيج شهرداري تهران با بیان آن که این کار در بیش از 1200 اتوبوس تندرو شهر تهران صورت گرفته است، اظهار داشت: رسانه‌ها و بیلبوردهای شهری در چرخه آموزش و ترویج شاخصه‌های سبک زندگی اسلامی- ایرانی افراد نقش بسیار مهمی دارند و خواسته ما آن بوده است که از این طریق، در بهتر شدن این ساختارهای اجتماعی و فردی گامی برداریم.

نادعلی اضافه کرد: بسیاری از مشکلات ما در جامعه به واسطه فاصله گرفتن از تعالیم دین مبین اسلام است. به همین منظور و در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری، این سازمان تلاش کرده است، تا گامی در  ترویج شاخصه‌های سبک زندگی اسلامی- ایرانی بردارد.

معاون هماهنگ‌كننده سازمان بسيج شهرداری تهران به استقبال قابل توجه شهروندان تهرانی از این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: اکنون اکران فاز هفتم از تصویرسازی‌های سبک زندگی اسلامی در بیش از 80 درصد از اتوبوس‌های تندرو شهر تهران آغاز شده است.




وی افزود: در هر اکران 15 طرح به صورت استیکر و لمینت بر روی شیشه‌های داخل اتوبوس‌های BRT شهر تهران نصب می‌شود که ما در این بخش از اکران تصویر سازی‌ها، مضامینی نظیر خودبرتربینی، زود قضاوت کردن، سبک شمردن نماز، مصرف آب، مطالعه، مشورت، طلاق عاطفی، انصاف، غیبت، ماهواره، دروغ، کمک کردن و حجاب را مورد توجه قرار داده‌ایم.

نادعلی یادآور شد: سازمان بسیج شهرداری تهران در اکران‌های گذشته مضامینی نظیر سبک زندگی شهداء، سبک زندگی امام حسین(ع) و یاران با وفایش، مضامین نوروزی و ایام فاطمیه، غرب‌زدگی، اعتیاد، نقش رسانه در خانواده، تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر خانواده، آسیب تک‌فرزندی، تأثیر دعای پدر و مادر، آسیب ماهواره، خرید کالا، قلیان کشیدن، نماز اول وقت، قرض‌الحسنه اکران طراحی و تولید کرده است.




یادآور می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند موضوعات پیشنهادی خود را به شماره 30007225 پیامک کرده و برای مشاهد طرح‌ها به صفحه اینستاگرام sabkezendegi1394 مراجعه کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۵
0
0
ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در بین شهروندان ثمرات خوبی خواهد داشت
captcha