موحدامین و نژاد‌تبریزی در مسابقات قرآن کرواسی
کد خبر: 3515985
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مهدی رضا خبر داد؛

موحدامین و نژاد‌تبریزی در مسابقات قرآن کرواسی

گروه بین‌الملل: سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در کرواسی اعلام کرد: هادی موحد امین و رضا نژاد تبریزی به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کرواسی حضور می‌یابند.

موحدامین و نژاد‌تبریزی؛ نمایندگان ایران در مسابقات قرآن کرواسی
مهدی رضا، سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در کرواسی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: نخستین مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کرواسی با حضور بیش از ۴۵ کشور از جمله ایران هشتم مهرماه سال جاری در مرکز اسلامی زاگرب برگزار می شود.
وی افزود: با دعوتی که از ایران به عمل آمده است، احمد ابوالقاسمی به عنوان داور، هادی موحد امین برای رقابت در رشته قرائت و نوجوان رضا نژاد تبریزی برای شرکت در رشته حفظ به همراه پدرش به این مسابقات اعزام می‌شوند و رقابت‌ها تا دهم مهر ادامه دارد.
مهدی رضا تصریح کرد:  این مسابقات در ادامه ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت یکصدمین سال رسمیت‌یافتن اسلام در کرواسی برگزار می‌شود و دولت این کشور حامی رقابت‌ها است.
سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در کرواسی گفت: مسابقات قرآن کرواسی در گذشته به صورت منطقه‌ای و محدود به کشورهای حوزه بالکان بود؛ اما امسال در ادامه جشن یکصدمین سال به رسمیت‌یافتن کرواسی رسما برای نخستین‌بار به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.
هادی موحد امین قاری اهل تهران است و در مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی کرمانشاه رتبه عالی را کسب کرد.
وی به دلیل حضور موفق در دوره ارزیابی قاریان و حافظان به عنوان نماینده ایران در مسابقات تونس انتخاب شد که با لغو مسابقات تونس برای اعزام به کرواسی انتخاب شد.
حافظ جوان رضا نژاد تبریزی نیز اهل اصفهان است و در مسابقات سراسری قرآن کریم ضمن کسب بالاترین نمره در رشته حفظ کل به عنوان حافظ ممتاز معرفی و در دوره ارزیابی و انتخاب قاریان و حافظان به همراه هادی موحد امین برای اعزام به تونس انتخاب شد که وی هم به دلیل لغو مسابقات تونس به کرواسی اعزام می‌شود.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۲۰
1
0
به نظر شما بهتر نبود که جناب نزادتبریزی چهارم میشد که احتمالا به مسابقه معتبرتری اعزام میشدند و یا شاید نماینده ایران میشد و تحت هر شرایطی(حتی با غلط های فاحش) بکمک وقف و ابتدا و غیره اول میشد!! به نظر شما اشتباه بزرگی نکردند که اول شدند؟؟!!
اگر جواب منطقی دارین،بدین.منطقی باشه نه اینکه فلان کارشناس و بهمان کارشناس نظر داده.اینا که همه الکیه،خودتون نوشتین ایشان حائز بالاترین نمره و ممتاز شدند.خدا رو شکر خودتون حداقل اینو دیگه قبول کردین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۴
ایشون به همراه سه چهار نفر دیگه رتبه ممتاز رو کسب کردن
توو دوره ای هم که برگزار شد..خودشون اطلاع دارند که دوم شدند...
پس فرافکنی نکنید...چون ایشون توو سال 94 هیچ رتبه اولی نداشتند
رضا نژاد تبریزی
| United States of America |
۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۱
باسمه تعالی. ان شاء الله پاسخ به مواردی که از نظر شما فرافکنی است رو در وقت مناسب خواهم داد. فعلیکم بتقوی الله و السلام
علاقه مند قرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۴
من نمیدونم چرا در مسائل دینی و قرانی موشکافانه دنبال تخریب هستیم اما در مساعل دیگر به سادگی گذر میکنیم
captcha