شعار اقدامات ضد دینی را خنثی نمی‌کند!
کد خبر: 3516466
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
حسن عباسی مطرح کرد:

شعار اقدامات ضد دینی را خنثی نمی‌کند!

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در مراسم گرامیداشت «فرج الله سلحشور» گفت: در مقابل اقدامات ضد دین و اسلام برخی از کشورها و جنبش‌های ضداسلامی نمی‌توان با شعار دادن اقدامات آنان را خنثی کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ مراسم گرامیداشت فرج‌الله سلحشور، بازیگر، چهره‌پرداز، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون روز سه‌شنبه، 29 تیرماه، همزمان با شب شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) در منطقه آبسرد شهرستان دماوند برگزار شد.

فرج‌الله سلحشور؛ عمار هنر انقلاب
در این مراسم حسن عباسی، رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال درباره اهمیت وجود افرادی همچون فرج‌الله سلحشور و شهریار بحرانی در جامعه ایران، بیان کرد: در حال حاضر برخی از کشورها و جنبش‌های ضد اسلامی سعی دارند با اقداماتی هم‌چون ساختن فیلم‌های ضد دین و قرآن اعتقادات مردم جامعه اسلامی به ویژه ایران را سلب کرده و متعلقات مردم را از آن‌ها بگیرند.

هفت متعلق ایمان
وی افزود: مسلمانان هفت نوع متعلق ایمان دارند که عبارتند از ایمان به غیبت، ایمان به خدا، ایمان به ملائکه، ایمان به کتاب الهی، ایمان به ارسال انبیاء، ایمان به آخرت و ایمان به آیات الهی که جنبش‌های ضد اسلامی همواره برای هر کدام از متعلقات فیلمی بر ضد اعتقادات ما ساخته‌اند تا اعتقادات و تعلقات ما را از بین ببرند.

شعار دادن اقدامات ضد دین را خنثی نمی‌کند!
عباسی در ادامه عنوان کرد: در مقابل چنین اقداماتی شعار دادن، نوشتن کتاب و این‌گونه اقدامات مفید نخواهد بود و می‌توان در اینجا به اهمیت وجود افرادی همچون فرج‌الله سلحشور پی برد و به آنان لقب عمار زمانه را داد چراکه با ساختن فیلم‌هایی با مضمون قرآنی اقدامات کشور‌های ضد اسلامی را خنثی می‌سازند.
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت: امثال این هنرمندان هستند که موجب مصونیت جامعه از اقدامات ضد دینی خواهند بود و نعمتی هستند برای جامعه مسلمانان که باید همواره یاد و خاطره‌ آن‌ها را زنده نگه‌ داریم.



تمرکز بر روی تربیت افرادی همچون سلحشور

عباسی اظهار کرد: با رفتن فرج‌الله سلحشور می‌توانیم درک کنیم چه نعمتی را از دست داده‌ایم، اما این موضوع جای بسی نگرانی دارد که جامعه ما در آینده از تربیب افرادی همچون سلحشور غافل نشود و تمام توجه خود را بر این‌ کار متمرکز کند.
وی در پایان با اشاره به صرف هزینه‌ها در جهت مسائلی که در حفظ ارزش‌های دینی جامعه تأثیرگذار هستند، گفت: جامعه ما به جای اینکه هزینه‌های هنگفتی را صرف فعالیت‌هایی مانند ورزش کند، بهتر است این هزینه‌ها را صرف تربیت افرادی همچون فرج‌الله سلحشور کند که بدون شک با انجام فعالیت‌های‌شان در مقابل اقدامات ضد اسلامی برخی کشورها مفید و سودمند خواهند بود و می‌‌توانند قهرمانان ملی لقب بگیرند.

محمد ابراهیمی
    

captcha