برنامه‌های تابستانی حسینیه اعظم زنجان با محوریت قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3516478
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
مدحت:

برنامه‌های تابستانی حسینیه اعظم زنجان با محوریت قرآن برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول اطلاع‌رسانی واحد خبر حسینیه اعظم زنجان گفت: برنامه‌‌های متنوعی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با محوریت قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

ابراهیم مدحت، مسئول اطلاع‌رسانی واحد خبر حسینیه اعظم زنجان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: حسینیه اعظم زنجان با رویکرد فرهنگی، طی چند سال اخیر برای اوقات فراغت دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع تحصیلی برنامه‌های متنوع با محوریت قرآنی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم از برنامه‌های تابستانی حسینیه اعظم زنجان است، افزود: یکی از منابعی که در کلاس‌های تابستانی حسینیه اعظم زنجان مورد استناد قرار داشته و به زبان آسان برای دانش‌آموزان ارائه می‌شود کتاب روش تحقیق موضوعی در قرآن کریم نوشته دکتر محمدعلی لسانی فشارکی و دکتر حسین مرادی زنجانی است تا نوجوانان و جوانان با مطالعه عمیق آیات قرآنی به خوبی آشنا شوند.

مدحت با بیان اینکه برنامه‌‌های فرهنگی حسینیه اعظم زنجان در طول سال ادامه‌دار بوده و عموم مردم می‌توانند در آن شرکت کنند، گفت: هیئت امنای حسینیه اعظم تلاش دارند تا اوقات فراغت همه نوجوانان و جوانان به‌ویژه محله‌های اطراف حسینیه با تحت پوشش قرار گرفتن در برنامه‌های دینی و فرهنگی به خوبی غنی‌سازی شده و گامی در راستای بصیرت‌افزایی دینی انجام شود.

مسئول اطلاع‌رسانی واحد خبر حسینیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: هزینه‌ای که برای حضور در این کلاس‌ها از شرکت‌کنندگان دریافت می‌شود، مبلغ ناچیزی بوده و بخش اعظم هزینه‌ها از سوی هیئت امنا و حسینیه اعظم تقبل می‌شود و علاوه بر برنامه‌های معرفتی، توجه به کلاس‌های ورزشی برای دانش‌آموزان در دستور کار قرار دارد.

captcha