انتشار نشریه قرآنی «شمیم وحی» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3517558
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

انتشار نشریه قرآنی «شمیم وحی» در چهارمحال و بختیاری

گروه مجازی: اولین نشریه قرآنی چهارمحال و بختیاری با نام «شمیم وحی» که در دهمین نشست شورای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی استان رونمایی شده بود، در استان انتشار یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، نشریه قرآنی «شمیم وحی» به عنوان اولین نشریه قرآنی استان که در دهمین نشست شورای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی استان رونمایی شده بود، انتشار و توزیع شد.
به گزارش ایکنا نشریه «شمیم وحی»  با همکاری شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به چاپ رسیده است.
نخستین شماره نشریه قرآنی «شمیم وحی»  به قاریان، حافظان و هنرمندان قرآنی اختصاص یافته است.
این نشریه با موضوعاتی چون قاریان قرآن کریم، قرآن پژوهان، حافظان قرآن کریم، هنرمندان قرآنی و معرفی مؤسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری به صاحب امتیازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به چاپ رسیده است.
به گزارش ایکنا در نشریه قرآنی «شمیم وحی» اساتید قرآنی استان چون اسدالله مجدزاده، علی اسماعیلی، سید عبدالله میراحمدی، دکتر مجید فیاضی، تهمینه رئیسی، دکتر فرشاد توحیدنیا، مسعود داوری، دکتر احمدرضا بسیج، عیسی خورشیدی، غلامحسین فاتحی و اساتید شاخص قرآنی دیگر به بیان محتواهایی پیرامون این کلام آسمانی پرداخته‌اند.
captcha