جلسه قرآن مهجور در میان بورس تزئینات اتومبیل
کد خبر: 3517639
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

جلسه قرآن مهجور در میان بورس تزئینات اتومبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه قرآن رحیم میثاقی در مسجد شهرک اکباتان چه مهجورانه و با تعداد محدودی قرآن‌آموز، هفته‌ای یکبار در میان ازدحام بورس تزئینات اتومیبل و جوانان فروشنده لوازم یدکی برگزار می‌شود.

جلسه قرآنی مهجور/ممنوعیت استفاده از سیستم صوت در جلسه قرآن+عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه قرآن رحیم میثاقی، مدرس و پیشکسوت قرآنی و از شاگردان استاد مرحوم ابراهیم مولایی، روز گذشته، سوم مردادماه از ساعت 18 الی 20 در مسجد اکباتان(جنب مترو ملت) واقع در میدان بهارستان، خیابان ملت، خیابان اکباتان برگزار شد.

با اینکه در این مسجد، سیستم صوتی پیشرفته با هشت باند حرفه‌ای وجود داشت، تنها از یک باند که وسط حلقه قرآنی و مقابل رحیم میثاقی(همانطور که در تصاویر دیده می‌شود) قرار گرفته بود، استفاده می‌شد. مخالفت هیأت امنای مسجد به بهانه خراب شدن باندها، دلیل این امر بود. در حالی که در دیگر مراسم این مسجد از جمله مراسم ترحیم و هیئات مذهبی از تمامی امکانات مسجد استفاده می‌شود. این موضوع از نکات جالب توجه جلسه شب گذشته بود که با ورود به جلسه قبل از هر چیز دیگری جلب توجه می‌کرد.

جلسه قرآنی مهجور/ممنوعیت استفاده از سیستم صوت در جلسه قرآن+عکس

این جلسه با تلاوت اعضاء و قرآن‌آموزان همراه بود و رحیم میثاقی، نکات تجویدی و وقف و ابتدایی آنها را متذکر می‌شد.

این پیشکسوت قرآنی همراه با مرحوم مهدی ابدی از سال 1380 در این مسجد، جلسه قرآن برگزار کرده است که پس از فوت مرحوم ابدی، رحیم میثاقی عهده‌دار اداره این جلسه شده است.

جلسه قرآنی مهجور/ ممنوعیت استفاده از سیستم صوت در جلسه قرآن+عکس

یادآور می‌شود، جلسه قرآن رحیم میثاقی، یکشنبه‌ها از ساعت 18 الی 20 در مسجد اکباتان واقع در میدان بهارستان، خیابان ملت، خیابان اکباتان برگزار می‌شود.

captcha