زکات علم؛ جرقه‌ تأسیس مؤسسه‌ای قرآنی/ حامی کودکان بی‌سرپرست
کد خبر: 3517884
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
مؤسسه سروش جاودانه وحی را بیشتر بشناسیم؛

زکات علم؛ جرقه‌ تأسیس مؤسسه‌ای قرآنی/ حامی کودکان بی‌سرپرست

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه‌ سروش جاودانه وحی،‌ مؤسسه‌ای که از همان ابتدای تأسیس با هدف اینکه دِین خود را به جامعه، علی‌الخصوص جامعه‌ قرآنی ادا کند فعالیتش را آغاز کرد و در ادامه نیز در کنار آموزش قرآن کارهایی از جمله حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بی‌بضاعت را در برنامه خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در ادامه معرفی مؤسسات قرآنی سراسر کشور به سراغ مؤسسه‌ای در مشهد رفته‌ایم، مؤسسه «سروش جاودانه وحی» که با تربیت قرآن‌آموزان زیادی در کشور خوش درخشیده‌ است.
در ادامه علاوه‌ بر معرفی مؤسسه سروش جاودانه وحی با برخی از فعالیت‌ها و دستاوردهای قرآنی این مؤسسه آشنا می‌شویم.
مؤسسه قرآنی سروش جاودانه وحی مشهد در سال ۹۳ به‌عنوان مؤسسه برتر در استان در حوزه فعالیت‌های قرآنی و آموزش به نوجوانان و جوانان معرفی شد.

زکات علم؛ جرقه‌ تأسیس مؤسسه‌ای قرآنی/ حامی کودکان بی‌سرپرست

سروش عظیمی، مدیر مؤسسه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایکنا گفت: از سن 5 سالگی با علاقه‌ای که به قرآن کریم داشتم در دوره‌های آموزشی شرکت کردم و در حال حاضر مدت 16 سال است که در زمینه آموزش تخصصی قرآن ویژه نوجوانان و دانش‌آموزان مشغول به فعالیت هستم.
وی با اشاره به اینکه مؤسسه سروش جاودانه وحی در زمینه آموزش قرائت دانش‌آموزان در تلاش است، بیان کرد: مؤسسه، دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به فراگیری قرآن کریم هستند را توسط اساتید مجرب قرآنی در مسیر قرآن قرار داده و با آموزش‌های تخصصی به سطوح بالاتری‌ سوق می‌دهد‌ به طوری که در مسابقات قرآن کریم مقام‌هایی را کسب کرده‌اند.    
مدیر مؤسسه که خود نیز حافظ قرآن است، گفت: بنده در سن 23 سالگی توسط اساتیدی چون؛ حسن مقدم، سعید بیژنی و محمدجواد پناهی به شاگردی مشغول بودم که موفق به درج مدارک عالی قرآن کریم و تدریس در رشته‌های تجوید، روخوانی و روان‌خوانی، قرائت شده‌ام.
مؤسسه سروش جاودانه وحی ذکات قرآن آموزان/تربیت نوجوانان ممتاز کشوری
عظیمی به زمان تأسیس مؤسسه اشاره کرد و افزود: مؤسسه سروش جاودانه وحی به‌عنوان دارالقرآن از سال 1390 با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه محروم «توس» مشهد راه‌اندازی شد که به‌عنوان عضو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی خراسان رضوی نیز قرار گرفت.
وی ادامه داد: جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی‌بن موسی‌الرضا‌(ع) به‌عنوان زیر‌مجموعه مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی سروش جاودانه وحی مشهد فعالیت می‌‌کند که از ابتدای امر به صورت جلسات خانگی آغاز به‌کار کرد و اکنون پس از ۹ سال فعالیت موفق شده است که با تربیت جوانان قرآنی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی درخشان عمل کند.
مؤسسه سروش جاودانه وحی ذکات قرآن آموزان/تربیت نوجوانان ممتاز کشوری
مدیر مؤسسه سروش جاودانه وحی افزود: این مؤسسه دارای سه شعبه در محدوده بلوار توس مشهد است و تاکنون موفق شده که نوجوانان و جوانان قرآنی بسیاری را تربیت کند بدان جهت که تلاش در این مؤسسه بر اختصاص وقت مناسب به هر شاگرد توسط اساتید و تمرین‌های مکرر در کنار شیوه آموزشی خاص است که عامل این موفقیت و استقبال قشر نوجوانان به‌شمار می‌رود. 
مؤسسه سروش جاودانه وحی ذکات قرآن آموزان/تربیت نوجوانان ممتاز کشوری
وی برگزاری دوره‌های تربیت مربی در رشته‌های مربی مهدالقرآن، مربی روخوانی، روان‌خوانی و صوت و لحن را از دیگر اقدامات این مؤسسه دانست و تصریح کرد: این دوره امسال برای سومین سال ویژه اساتید بانو و آقا با اعطای مدرک معتبر از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
وی به چگونگی ایده تأسیس این مؤسسه اشاره کرد و گفت: در زمان آموزش قرآن‌ کریم با دوستان قرار گذاشتیم که زکات قرآن کریم را بدهیم که از منطقه محروم توس که از نظر مالی و فرهنگ قرآن در سطح ضعیفی قرار داشتند، کار آموزش قرآن‌ کریم را آغاز کردیم.
مؤسسه سروش جاودانه وحی ذکات قرآن آموزان/تربیت نوجوانان ممتاز کشوری
عظیمی ادامه داد: در ابتدای تأسیس این مؤسسه، با دعوت دانش‌آموزان به همراه والدین در محافل قرآنی که با حضور قاریان بین‌المللی و ممتاز برپا می‌شد، استعدادیابی در رشته‌های قرائت و حفظ قران کریم را آغاز کردیم و این به نوعی پیش رفت که دانش‌آموزان بسیار توانمندی در عرصه قرائت قرآن کریم به مؤسسه راه یافتند و تحت آموزش قرار گرفت و اکنون در مسابقات قرآنی مقام‌های درخشانی را از آن خود کرده‌اند.
مؤسسه سروش جاودانه وحی ذکات قرآن آموزان/تربیت نوجوانان ممتاز کشوری
وی افزود: دانش‌آموزان این مؤسسه در مسابقات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم رتبه‌های یکم تا پنجم را کسب کردند و در سال 94 نوجوان 12 ساله‌ای به نام علی ساجدی‌مقدم موفق به کسب رتبه اول مسابقات سراسری قرآن کریم شد و همچنین به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی بنگلادش حضور پیدا کرد.  
عظیمی ادامه داد: یکی دیگر از امتیازهایی که مؤسسه سروش جاودانه وحی کسب کرده است، تربیت حافظ نوجوان 12 ساله به نام امیررضا اسماعیلیان است که ظرف دو ماه حافظ کل قرآن کریم شده است.
این مؤسسه از هیئت مدیره‌ای که خود حافظان و قاریان ممتاز کشور هستند، تشکیل شده است که می‌توان از احسان سوختانلو، قاری برجسته کشور نام برد که در زمینه آموزش تلاوت قرآن‌ کریم بسیار توانمند است. 
مؤسسه سروش جاودانه وحی ذکات قرآن آموزان/تربیت نوجوانان ممتاز کشوری
مدیر مؤسسه سروش جاودانه وحی به رمز موفقیت این مؤسسه در تربیت نوجوان در منطقه محروم اشاره کرد و گفت: در ابتدا می‌توان توکل به خدا و همچنین نیت خلوص برای تربیت نوجوانان مناطق محروم کشور در زمینه تلاوت قرآن‌ کریم را رمز  موفقیت دانست که امیدواریم همواره خداوند در این راه ما را یاری کند.
اساتید این مؤسسه از تربیت‌یافتگان این مرکز هستند که در رشته‌های مختلف موفق به کسب امتیازهایی شده‌اند. این مرکز بالاترین امتیازی که دارد این است که هیچ نوجوان علاقه‌مند به قرآنی را ناامید نکرده است و در راه آموزش و تربیت آنان همواره تلاش کرده است. 
مؤسسه سروش جاودانه وحی ذکات قرآن آموزان/تربیت نوجوانان ممتاز کشوری
وی با توجه به اینکه در کنار تأسیس مؤسسه، مرکز خیریه‌ای نیز برپا شده است، گفت: در کنار تأسیس مؤسسه، مدت 4 سال است که کودکان بی‌بضاعت و بی‌سرپرست را تحت آموزش قرآن کریم قرار داده‌ایم که موفق به استعدادیابی در این مرکز شده و نوجوانان مستعد را در مؤسسه به صورت تخصصی آموزش داده ایم.
عظیمی با ارائه درخواستی از مسئولان گفت: مؤسسه مکان ثابتی ندارد و پس از مدت‌ها دوندگی تنها موفق به دریافت زمینی از سازمان اوقاف و امور خیریه در توس منطقه محروم شده‌ایم که متأسفانه دو سال است که بدون تکلیف و بدون کمک مالی باقی مانده است که امیدواریم هرچه زودتر این مشکل حل شود.

زکات علم؛ جرقه‌ تأسیس مؤسسه‌ای قرآنی/ حامی کودکان بی‌سرپرست

مدیر مؤسسه سروش جاودانه وحی در ادامه با اشاره به دیگر افتخارات این مؤسسه بیان کرد:‌ مؤسسه سروش جاودانه وحی در بخش تبلیغی ـ ترویجی موفق به تولید نرم‌افزار و جزواتی شده است که می‌توان به چند عنوان مانند هنر تجوید و مفاهیم قرآن، آموزش روخوانی و روان‌خوانی، ترتیل کل قرآن کریم، دانش تجوید ا و 2، 834 دقیقه تلاوت تصویری کامل با کیفیت مطلوب، نرم‌افزار نغمات جذاب و متنوع، گلچین تلاوت‌های استاد محمود شحات انور اشاره کرد.
عظیمی با توجه به اینکه از مراکز و نهادهای قرآنی لوح‌هایی تقدیری را دریافت کرده است، افزود: این مؤسسه در اجرای برنامه‌های قرآنی ـ فرهنگی با سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی همواره آماده همکاری است و در این مدت از سوی آنان لوح‌های سپاسی را به‌عنوان یادبود دریافت کرده‌ است.

زکات علم؛ جرقه‌ تأسیس مؤسسه‌ای قرآنی/ حامی کودکان بی‌سرپرست

وی با اشاره به اینکه شهید حاج محسن حاجی‌حسنی کارگر نیز در جلسات این مؤسسه حضور داشت، تصریح کرد: مؤسسه سروش جاودانه وحی در برپایی جلسات قرآن، از حضور قاریان ممتاز شهر نیز بهره‌مند می‌شود که در این راستا، شهید حاج محسن حاجی‌حسنی بارها در این مجالس حضور داشت و به تلاوت قرآن کریم پرداخته است.

زکات علم؛ جرقه‌ تأسیس مؤسسه‌ای قرآنی/ حامی کودکان بی‌سرپرست

مدیرعامل مؤسسه سروش جاودانه وحی بیان کرد: علی ساجدی‌مقدم، از قرآن‌آموزان این مؤسسه در روز بسیج خدمت رهبر معظم انقلاب شرفیاب شده و به تلاوت قرآن پرداخت که مقام معظم رهبری که از تلاوت ایشان لذت بردند. در این دیدار که بنده نیز حضور داشتم از فعالیت‌هایی که مؤسسه سروش جاودانه وحی انجام می‌دهد نکاتی را ارائه کردم و رهبر معظم انقلاب بنده را تشویق و فرمودند: تلاوت و حفظ قرآن را در میان نوجوانان گسترش دهم.

زکات علم؛ جرقه‌ تأسیس مؤسسه‌ای قرآنی/ حامی کودکان بی‌سرپرست

عظیمی در ادامه به قاریان ممتاز این مرکز اشاره و اظهار کرد: سیدحمیدرضا حسینی از مؤثرین مربیان نوجوانی است که در شبکه پویا ترتیل‌های زیبایی دارد، رضا برزگر از قاریان نوجوان است که چندین رتبه قرائت اوقاف را به خود اختصاص داده است، امیر محسنی از قاریان برجسته کشوری و دارنده رتبه دوم مسابقات دانشجویی است، احسان سوختانلو، حاج‌حسن مقدم، نرجس و زهرا رضایی، دو خواهر حافظ کل قرآن نیز از جمله دیگر قاریان ممتاز این مرکز محسوب می‌شوند.
مؤسسه سروش جاودانه وحی افزود: مؤسسه قرآنی ما، در آخرین آمار سال 94، بیش از هزار دانش‌آموز و دانشجوی قرآنی اعم از بانوان و آقایان را در تمامی رشته‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد.
گفتنی است؛ در پایان قرآن‌آموزانی که از سوی این مرکز در مسابقات مختلف شرکت و حائز رتبه برتر شده‌اند را معرفی می‌کنیم. علی ساجدی‌مقدم، احسان سوختانلو، امیر محسنی، امیررضا اسماعیلیان، علی  هروی، محمد قربانی، حسین نظافت، محمد مدرسی، رسول صابری، بهنام ملکی، مهدی مرتضی‌پور، جواد صحنینی، علی سوختانلو، سیدصادق مسلمی، مسلم ناصری، ایمان غفاریان، عباس مکاری، جواد طباطبایی، حمید گلی، علیرضا بهار، مصطفی سنجری، رضا برزگر، سیدامیررضا مهدیزاده، مصطفی قره‌داشی، علی محمدی.

سمیه عیادی

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
مشهدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۵:۳۱
1
7
غير از ساجدى مقدم كه قبلا استادش اقاى شرف الدين بوده و بعد به اين موسسه رفته و الان هم اين موسسه رو ترك كرده ، كسى از اين نفراتى كه نام برديد مقامى نداره و همه اين حرفها كذب محضه . اون نوجوان حافظ هم ٢٤ جزء حفظ بوده بعد رفته اين موسسه و بقيه شش جزء قران رو تو دو ماه حفظ كرده ، بنابر اين خبر حفظ دو ماهه هم كذب محضه . ايكنا جان خواهش مى كنم دروغهاى اين اقا رو منتشر نكن . خلوص نيت ، واقعا كه . شما حق و حقوق و هدايا و جوايز اين نوجوانها رو نخور ، خلوص نيت باشه طلبت ...
نوجوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۵:۳۳
0
6
اين يارو علمش كجاست كه زكاتش باشه !!!
پاسخ ها
استاد ناشناس قران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۹
شما از کجا خبر دارید که ایشان علم ندارند؟؟؟؟؟/
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۲
0
5
جناب مشهدى ، حرفاتون درسته . اين يارو همه هداياى نقدى نوجوانها رو ازشون دريافت مى كنه و بهشون نميده ، يعنى همه رو بالا ميكشه . ساجدى هم نميره اونجا .
طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۰۸:۳۹
0
6
باز هم سروش عظیمی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
با نظرات آقای مشهدی کاملا موافقم
ولی هرچند نه این آقای عظیمی و نه اساتید!!! موسسه اش سواد و تخصصی ندارند ولی انصافا علاقه و پشتکار خوبی داره
حالا نیت و هدفش رو خدا می دونه........
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۷
0
3
نكنه اين اقا به ايكنا كمك مالى مى كنه كه هى ازش خبر ميذارين ؟
ياوري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۰۰:۱۶
0
1
مصطفي قره داشي قرآن آموز موسسه ي شما بوده؟!
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۶
1
0
شما با گفتن یارو نشون دادید که قرآنی نیستید پس دلیلی هم نداره درباره علمی که شما از حداقلش هم بی نصیب هستید نظری بدید چون حداقل این علم میگه و قولو لناس حسنا یاعلی
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۳
1
0
با سلام خوبه وقتی درباره تخصص صحبت میکنید یک رزومه کاری قوی از خودتون بزارید نکه فقط زبونی از روی هوا یک حرفی بزنید جدا از اونهم بنظر من شما خودتون آنچنان سواد قرآنی بالایی نداره چون بدون اینکه تا بحال با برنامه کاری ما آشنا باشی و البته حدایه نکرده با غرض نظر میدی ولی ما دوست داریم انتقاد باشه ولی صحیح و حضوری و صمیمانه قبول میکنیم البته انتقاد صحیح نه به اینصورت و بیدلیل
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۱
1
0
البته فکر کنم گفتن یکسری حرفها من جمله پول دادن به ایکنا حتی بصورت شوخی هم واسه ایکنا و هم واسه موسسه خیلی بده و واقعا جالبه واسه من که چقدر مطلب شما به موضوع مربوط بود خدا هدایتتون کنه ....
مشهدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۶
0
2
از جناب سوختانلو كه دستشان توى همين كاسه است توقع ديگرى جز طرفدارى نيست ، ضمنا بهتر است سواد فارسى تان را درست كنيد بعد به سواد قرانى بقيه ايراد وارد كنيد !!!
m.k
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۴
0
2
ایکنا جان
تو روخدا دور این یارو رو خط بکش
بابا ما این همه استاد داریم تو مشهد
تو گیر دادی به این بابا که بهش بگی دوخط بخون نمیتونه بخونه
بعد به دروغ هم میگه من حافظ قرآنم
من با حرف های آقای مشهدی موافقم و براشون آرزوی سلامتی میکنم
ولی خواهش میکنم دور این یارو رو خط بکش
که بیشتر از این آبروی قرآن رو نبره و قرآن رو منبع جذب در آمد و معروفیت خودش نکنه
ممنونم ازت ایکنا جان
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۱
3
0
البته ما منکر این نبودیم یکسری افراد من جمله ساجدی مقدم اساتید دیگه هم داشتن ولی هیچ دلیلی وجود نداره یکی که پیش ما میاد از روخوانی تا تلاوت در سطوح بالا پیش ما یاد بگیره و چیزی که واضح ساجدی که شما مثال زدی روخوانیش خوب بود ولی تجوید در سطح خیلی پایین بود و در قسمت الحان از درک مفاهیم ابتدایی اون هم عاجز بود و خیلی کسان دیگه
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۱
3
0
و اما آقای مشهدی مدعی حقوق نوجونها
نه تنها ساجدی بلکه خیلی از افراد دیگه که پیش ما هستن تا بحال تک تومنی به ما ندادن بابت شهریه و همون ساجدی که شما میگی بهتر سوال کنی قبل از اینکه بیاد پیش ما کجا بوده و سر چه مسائل مالی بابت هزینه اونم طرح های ملی یکسری موسسات و برخوردهای بد، تصمیم به ترک گرفته بود ولی در کل من نمیدونم شما چه هدفی از گذاشتن این کامنت های واقعا .....داری ولی خدا هدایتت کنه ولی خدا بهتر از دل آدم ها با خبر پس توهین به نیت افراد درست نیست لابد این رو شنیدی ولله اعلم ما تبدون و ما کنتم تعلمون
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۰۸:۲۵
5
0
از یک لحاظ خوشحالم که اخبار این مجموعه اینقدر دنبال کننده داره چون خود من اگه بجایی اعتقاد نداشته باشم اصلا اخبارشو دنبال نمیکنم چه برسه نظر بدم و از طرفی ناراحت که چرا اینقدر سعی خیلی ها تو خراب کردن وجهه این موسسه هست اگه انتقادی هست حضوری و با دلیل خوبه نه با این واژگان منفی و غیر قرآنی ...کسانیکه اسمشون هست اکثرا ثابت پیش ما بودن ولی یتعدادی بصورت مقطعی مثلا تو قسمت لحن یا تجوید تو کلاسهای ما بودن ودلیلی هم نمیبینم که بخوایم اسم الکی بزنیم هر کس هم خیلی دوست داره اطلاع داشته باشه آدرس موسسه مشخص تشریف بیاره
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۲
3
0
ولی کاملا مشخص شد که شما از لحاظ منطق و سواد در چه سطحی هستید چون اگه واقعا حرفی واسه گفتن داشتید لااقل با اسم مستعار نظر نمیدادید ولی در کل واسه شما و همچنین آقای نمیدونم مشهدی یاmkحرفی ندارم جز:و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما
یاعلی
مشهدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۷:۱۳
0
4
درسته كه تك تومنى به شما ندادن ولى ميليونها تومن هدايا و جوايزشون رو دريافت كردين و بهشون ندادين ! ضمنا سعى كنيد از ايات قران مايه نذارين . ميخواين ايه بنويسين درست بنويسين و ايه جعل نكنين ... والله اعلم ما تبدون و ما كنتم تكتمون جناب استاد ناشناخته قران !!!
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۷
3
1
ببخشید شما استاد شناخته قرآن که شدید مرعی حقوق نوجوانها اگه واقعا منطق داشتید اول حضوری صحبت میکردید نکه با اسامی نا آشنا محمد مشهدی m.kنظر بدید
بعد از اون اگه از این میلیونها دیدید بما هم خبر بدید ما اگه دنبال اینجور پول بودیم الان یجای دیگه بودیم فقط میتونم بگم خدا هدایتتون کنه که اینقدر راحت اجازه میدین به یکی تهمت بزنید اونم تو یجا یی که اینقدر بازدید کننده داره
فقط انشاء الله خدا ازتون بگذره.....
مشهدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۰:۳۰
0
3
اقاى سوختانلو ، يا خودتون رو به نادانى ميزنيد و يا احتمالا سر شما بى كلاه مونده و اقاى عظيمى همه رو تنهايى بالا كشيده . از مدل به مدل شدن ماشين ايشان ميشه به خيلى مسايل رسيد !!!
مشهدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۰:۳۵
0
4
ضمنا جناب سوختانلو ! عكسهايى كه منتشر كرديد ربطى به فعاليت هاى موسسه شما نداره . هر جلسه اى ميتونه قاريان ممتاز رو دعوت كنه بيان بخونن . بهتره از حضور اساتيد در جلساتتون سوء استفاده تبليغاتى نكنين . به اون اقا هم تذكر بدين كه كار قرانى با دروغ راه به جايى نميبره !!!
عظیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۸
4
0
سلام وعرض ادب
جناب مشهدی
از شما تشکر میکنم که به چند اسم نظر منفی میدید.
شما بیا خودتو نو معرفی کن تا مشکلتونو حل کنم
نظر شما اگه منطقی باشه من در علاقه قرآنی ام استفاده میکنم ولی شما مشکل اخلاقی دارید
جهت اطلاع شما بنده تا الان هیچ شهریه ای از نوآموزانم نگرفتم و نخواهم گرفت و درباره جوائز شما اگر سندی داری ثابت کن وگرنه تهمت نزن که هم دراین دنیا و هم در آخرت نمی
بخشم شما را
الحمدلله بنده از نظرمالی بی نیاز هستم
اگر دوست داشتید به شما هم کمک میکنم
شماره بنده ۰۹۱۵۴۱۲۹۵۸۷
لطفا اگر مرد هستید خودتونو معرفی بفرمایید وگرنه...
خداوند هداییتون کنه
یا علی ع
مصطفي قره داشي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۲
0
4
با عرض سلام
اينجانب مصطفي قره داشي قرآن آموز موسسه سروش جاودانه ي وحي نبوده و نيستم، بنده واقعا تعجب ميكنم كه بدون اجازه و اطلاع به بنده اسمم رو جزو قرآن آموزان اين موسسه ميبينم!

در پناه حق
مشهدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۹
0
5
جناب عظيمى ثابت كردند.......... ضمنا جواب اقاى قره داشى را بدهند ممنون مى شوم . از اقايان متعجبم كه با كدام اخلاق قرانى !!! به بقيه توهين مى كنند . ايكنا بايد افرادى را كه برايشان تبليغ مجانى مى كند بشناسد .
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۲:۰۵
3
0
آقای مشهدی که واقعا خیلی دوست دارم ببینمت چون آدم های کوچیکی مثل تو فقط بلدن از ترسشون مثل منافق ها تو فضای مجازی بصورت گمنام اظهار فضل کنن و درباره آقای قره داشی که فکر نمیکنم این نظر مربوط به ایشان باشه ولی بازم از خودشون سوال کنید بپرسید چقدر پیش ما بودن البته گفتم. یکبار دیگه دوباره میگم بعضی از افراد که نامبرده شده بصورت مقطعی پیش ما بودن که البته از آوردن اسم هم فکر نمیکنم ذره ای نفع بحال ما برسونه چون الحمدلله ما اینقدر اعتبار داریم که مثلا امثال نمایشگاه بین المللی قرآن موسسه ما مجریش بود پس آقای مشهد محمد m.kو شاید قره داشی و هزار اسمی که قراره با اونها نظر بدی
m.k
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۷:۱۹
0
2
علی ساجدی مقدم الان شاگرد استاد حاج مجتبی سادات فاطمی شده
من خودم ازش پرسیدم چرا از پیش سروش اومدی
اونم گفت بخاطر اینکه کل جوایز مسابقاتم رو میگرفت و بهم نمیداد و هرجا تلاوت منو میبرد شماره حساب خودشو میداد و یک قرون به من نمیداد.
در ضمن
چند روز پیش در مسابقات کشوری بینه من حضور داشتم و به عینه دیدم که آقای عظیمی رفته بود و کارت شناسایی علی ساجدی مقدم که موسسشون صادر میکنه رو نشون داده بود و هزینه رفت و امد علی ساجدی رو گرفته بود و گذاشته بود تو جیبش
علی ساجدی هم که با ما اومد
موقع پذیرش بهش گفتن اقای عظیمی ۲۶۰ تومن هزینه رفت و آمد شما و همراهتون رو گرفته
واقعا متاسفم برای ایشون
خوشبختانه اقای ساجدی تو این مسابقات هم رشته اذان و هم رشته قرائت رتبه کسب کردن و گفتن استاد من استاد سید مجتبی سادات فاطمی هستن
در ضمن اقای سوختانلو
من خودم چند جلسه پیش شما اومدم و نوع کارکردن شما رو میدونم و پول هایی رو که از بچه های میگیرید رو کاملا در جریانم
پس خواهش میکنم برای مردم جانماز آب نکشید
و در کاری که به آن جاهلید و علم ندارید دخالت نکنید و فتوا های صد من یه غاز ندهید.
والسلام
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۶
2
0
شما در اون حد نیستی که بخوای درباره ما و مجموعه ما نظر بدی و مهم اینه زمین و زمان میدونن چخبره شما اگه مشکل اخلاقی نداشتی آقای خاکساری آقای کارگر شما رو بیرون نمیکرد فقط خجالت بکش و از طرف شخص دیگه نظر نده و سعی کن یکم تو محیط های عمومی و مجازی شخصیت داشته باشی من الحمدلله اونقدر از لحاظ مالی تامین هستم که نخوام از این راه امرار معاش کنم شما هم همیشه اندازه خودت صحبت بکن شما از نوع نظرات مشخصه که چند سال سن داری ولی کلا جالبه ساجدی مقدمی که آقای فاطمی گفته بود تو بجایی نمیرسی و استعداد نداری بعد از اینکه اومد پیش ما و تو یکسال تو کشور اول شد الان سریع شده شاگرد آقای فاطمی اینکار واقعا دور از معیارهای اخلاقیه یاعلی
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۱:۰۵
2
0
واسه من جالبه تلاوتی که خودم کار کردم با ساجدی و تو حرم خوند و آقای عظیمی با گوشی ضبط کرد و من خودم تو آپارات گذاشتم الان تو گروه به ظاهر نخبگان تحت عنوان تلاوت شاگردان استاد فاطمی میبینم واقعا متاسفم از کسانی که اینطور خنده دار رفتار میکنن و اسمشونم استاد گذاشتن که دو سه روز نشده اونم کسیکه تا دیروز میگفتن استعداد نداره الان شده نخبه و آقای خاکساری که سر مشکلات از طرف آقای حاجی حسنی از جمعشون اخراج شدی لطفا کمبود هایی که داری نشون نده شما علم نداری و به خیلی چیزها جاهلی که اومدی چند بار موسسه البته نه قرآن کار کردن پس الکی درباره پول گرفتن من یکی صحبت نکن منم احتیاجی ندارم جانماز آب بکشم اونم بخاطر کسیکه هم از لحاظ سن و هم عقل و فرهنگ و جایگاه و.. همچون شما که در سطح پایینی قرار داره لطفا چاپ کن چون حرف دلمه یاعلی
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۱:۳۰
2
0
این علی ساجدی مقدم یک قرون به آقای عظیمی و سوختانلو نداده ولی آقای عظیمی و سوختانلو تمام زندگیشونو وقف این بچه کردن و الان هم که رفته شاگرد همون فاطمی شده که بهش میگفت تو استعداد نداری و قرآن رو بزار کنار و ببینید که علی ساجدی مقدم چقدر پسته و از لحاظ شعور خیلی پایینه
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۱:۴۲
2
0
من قبلا چند سال مسجد کرامت بودم اصلا قرآن کار نمیکنن بیشتر شبیه مهد کودک شده و یادمه ساجدی از موقعی از کرامت اومد بیرون پیشرفت کرد و از اون موقع مسجد کرامت ول کردم چون اصلا استادی بنام فاطمی نداره
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۱:۴۴
3
0
من یکی از شاگردای استاد سوختانلو و عظیمی هستم با اینکه از لحاظ مالی مشکلی ندارم و پدرم هم از خوشنویسان آستان قدس ولی تا بحالی پولی واسه قرآن ازم نگرفتن و جدا از اون واسم خیلی تلاش کردن و حتی برنامه تلویزیونی و محفل واسه تلاوت منو فرستادن با اینکه هنوز سطح بالایی ندارم موندم چطور یک عده اینقدر معرفت ندارن که اینطور نظر الکی میدن
مشهدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۹
0
2
جناب سوختانلو ، اقاى ساجدى اكثر معلوماتشان را مديون استاد شرف الدين و استاد فاطمى هستند . اقاى عظيمى به اين نكته اعتراف كردند كه ساجدى را از مسجد كرامت به موسسه شان بردند . تعجب بنده از اين است كه شما خودتان را استاد قران مى دانيد و به همه توهين مى كنيد و تهمت مى زنيد ! نميدانم استاد فاطمى كه ١٥ مقام بين المللى را تا بحال تحويل جامعه قرانى داده اند احتياجى به امثال ساجدى دارند ؟ ضمنا شما خودتان در جلسات ايشان شركت كرديد و كلمه اى هم از ايشان اموخته باشيد نبايد اين طور صحبت كنيد . ضمنا به افرادتان ياداورى كنيد كه اسامى شان را به فارسى و كامل بنويسند .
خراسانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۸
1
1
خواهشا این بحث های بچه گانه را تمام کنید
مسئولان اتحادیه موسسات خراسان رضوی مسئولیت نظارت دارند . بروند و ببینند که وضعیت این موسسه به چه صورت است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۳:۰۱
1
0
من واقعا متوجه نمیشم. چرا وقتی در سطحی نیستین نظر میدین . من واقعا برای کسی که اینطوری صحبت میکنن نسبت به این موسسه متاسفم .انتقاد کردن روشهایی دیگر هم داره .فعالیت های قرانی ایشون درنوع خودش منحصر به فردو برای هیچ کس پوشیده نیست
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۹:۵۰
2
0
با سلام و عرض احترام خدمت اساتید
اولا من کلا یک جلسه نخبگان رفتم و دیگه نرفتم و با احترامی که واسه آقای فاطمی دارم اساتید بنده استاد حسن مقدم و استاد سعید بیژنی هستش
دوما اگه منظورتون ازمعلومات قبل از اومدن پیش ماست تلاوتش هستش بیاد واستون بزارم در ثانی نوع تلاوت و الحان مشخص پس دلیلی و احتیاجی ندارم که واسه مسائل بی ارزش وقتمو بزارم
سوما در اینکه استاد فاطمی شاگردان بین المللی فراوانی داره شکی نیست حرف من اینه چرا فایل و تلاوتی که رابطه ای به نخبگان نداره اونجاست و اینکار خوب نیس پس لطفا با اسامی مختلف نظر ندید و جو رو الکی متشنج نکنید در ضمن من احتیاج ندارم افراد رو جمع کنم که نظر بدن
جدا از این هم موسسه ما سوابقش مشخص بهتر اول از نظر سوابق رو بررسی میکردید
در کل التماس دعا
مصطفي قره داشي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۴
0
2
با عرض سلام مجدد بنده مصطفي قره داشي هستم اقاي سوختانلو اين هم شماره ي بنده جهت صحت پيام هايي كه نوشتم ٠٩١٥١٢٥٨١٠٢
موفق باشيد
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۱
2
0
من دیشب تو جلسه استاد بیژنی با آقای قره داشی صحبت کردم پس بیخودی نظر الکی نده برادر
پس اگه من به اسم و شماره مثلا استاد طوسی یا استاد پناهی نظر یدم یعنی درست
سبحان حصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۵
0
1
سلام مجدد
در ضمن آقای سوختانلو شما میتونستید اعتراضتون رو به مدیر کانال نخبگان اعلام کنید و این رفتار شما نشان دهنده شخصیت شماست و معلومه که فقط همین یه شاگرد رو بیشتر ندارید ک بخاطر پخش یه ویدئو ۳۰ثانیه ایی این همه عکس العمل نشان می دهید ...
فکر نمی کنم نظرات انسان بی تجربه و تازه کاری مثل شما برای اساتیدبزرگی مانند استاد فاطمی مهم باشه..
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۷
1
0
برادر عزیز لطفا از علم و تجربه داشته یا نداشته کسی که فکر نمیکنم تا بحال باهاش کوچکترین برخوردی نداشتی چه برسه که صحبت کنی و پی به علم داشته یا نداشتش ببری صحبت نکن و سعی نکن جو رو با واژه های منفی و توهین بهم بزنی و هیچ موقع نیا بخاطر اینکه حرفتو ثابت کنی زحمت و کار یک مجموعه رو خراب کنی من نمیدونم چرا هی هرکی میاد نظر میده آقای فاطمی رو وسط میاره با احترام نسبت به ایشون من کلا حرفم چیزه دیگه بود و توهینی نسبت به ایشون نکردم امیدوارم متوجه شده باشند. یاعلی
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۲
1
0
 من کلا متاسفم واسه دوستانی که ادعای قرآنشون میشه بعد از حداقل اون که و قولو لناس حسنا هستش غافلند منکه کلا نظر ندیدم بجز توهین واقعا حسادت چکار که نمیکنه من موندم چرا یک عده هر روز پشت یکی قایم میشن و از طرف اون نظر میدن تا چند روز پیش شاگرد آقای کار گر بودن جانبداری اونو میکردن و از نخبگان بد میگفتن حالا بخاطر مشکلات اخلاقی و...از اونجا اخراج شدن حالا پشت سر نخبگان و آقای فاطمی از جای دیگه بد میگن آقا یکم فرهنگ داشته باش آقای ... اینجا فضای مجازیه یکم شخصیت اونو داشته باش شماکه تا دیروز میومدی میگفتی نخبگان اینطوره و... لااقل هرکجا میرن بهتر نسبت به استاد قبلیشون وفادار باشن لااقل تعریف نمیکنن بد نگن البته از قدیم میگن زمستون میره سیاهیش واسه گربه سیاهه خجالت داره بخدا
مصطفی خاکساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۰:۱۶
0
1
با عرض سلام و ادب و احترام
آقای سوختانلو
واقعا متاسفم برای شما
اولا من قبلا شاگرد اقای کارگر بودم
الان هم شاگر استاد فاطمی
یادم نمیاد تو پیام های بالا از اقای کارگر بدگفته باشم
دوما.من از جلسه اقای کارگر اخراج نشدم.بنا به دلایلی خودم از جلسشون اومدم بیرون
شما باید اونقدی بفهمی که جلسه قرآن اداره یا شرکت نیست که بخوان کسی رو اخراج کنند
البته شاید تو جلسه امثال شما اینجوری باشه و بخواید افراد رو از جلسه قرآن اخراج کنید.
سوما.مطمین باش به خاطر این تهمت ها یک روزی پشیمون خواهی شد
جنابعالی همون آدمی بودی که میومدی با اقای عظیمی جلو خونه ما که منو ببری جلستون و شاگردت بشم
گرچه خیلی جاها اقای عظیمی اعلام کردند من شاگرد ایشون بودم
فکر میکنین خبراش نمیرسه.زنگ میزنید به موسسه بینه میگید اقای خاکساری شاگرد من هستند.خودم بهشون خبر میدم.و آخرش هم خبر نمیدید.
وقتی به روتون نمیارن شما هم زیاده روی نکنید
بنده همینجا اعلام میکنم شاگرد اقایان عظیمی و سوختانلو نبودم
اساتید بنده فی الحال استاد سید مجنبی سادات فاطمی-استاد سید جواد سادات فاطمی-استاد جواد پناهی
و در گذشته استاد حاج محسن و اقا مصطفی حاجی حسنی کارگر بوده اند
امیدوارم دست از این کاراتون بردارید
و برای کسانی که حقیقت رو فاش میکنند و اطلاعات رو توی نظرات میزارن تهمت درست نکنید تا برای خودتون آبرو بخرید.
((فبشر عباد الذین یستمون القول فیتبعون احسنه))
والسلام
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۶
2
0
آقای محترم من اصلا دلیلی نمیبینم که شما رو هم کلام خودم قرار بدم چه برسه که بگم فلانی شاگرد منه شما این ضعف رو داری که خودتو به بقیه وصل میکنی کسی رو که بگن نیا جلسه خیلی محترمانه از جلسه بیرون میکنن تهمت رو بنظرم شما تو نظرهات میدی من اصلا موندم یک موضوعی بین من و آقای ساجدی اگه قرار بشه حرفی زده بشه یا من میزنم یا خودش این وسط نقش شما چیه که جو رو به سمتی دیگه میکشی شما بجای اینکه دروغهایی رو تحت عنوان حقایق بیای مطرح کنی سعی بکن حواشی مربوط به خودت رو حل کن یاعلی
سوختانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۰
1
0
از اونجا که از حالت نظر به سمت و سوی غرض ورزی پیش میره با احترام به بازدیدکننده گان محترم ایکنا من خودم این آخرین بازدید و نظرم رو میدم
تعز من تشاء و تذل من تشاء
هرکی رو خدا بخواد بالا میبره و هرکی رو بخواد پایین پس دوستان الکی سعی نکن با بیان یک سری مطالب کذب خودشون را بالا و بقیه رو پایین بکشن
خدا همه ما ها رو به راه راست هدایت کنه....
یاحق
مصطفی خاکساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۷
0
0
نخیر اقای محترم
اولا
اگه دلیلی نمیبینی که با من هم صحبت بشی، نظر الکی نده و تهمت نزن تا جوابت رو ندن.
دوما
کسی به من نگفته از جلسه برو. دلیل بیرون اومدنم هم به خود شما گفتم
و اگه یادت باشه خودت به من گفتی چرا اون زمان که میخاستی این پول رو خرج کنی من پیدات نکردم
سوما
جهت اطلاع ،اخراج یا بیرون کردن به اون کاری میگن که استاد پناهی تو حرم با شما کرد
و گفت اقای سوختانلو رو از بین ترتیل خون ها حذف کنید
چهارما
من دروغ نگفتم و تهمت نزدم.
همین الان ۴۲ تا نظر اومده
۱۸ تا نظر مخالف که گفتن این مطالب دروغه و ....
سه تاش دفاع شاگردایه شمایه
یکیش دفاع اقای عظیمی
بقیش هم دفاع ها و تهمت زدن های شمایه به کسانی که نظر مخالف دادن
از همینجا میشه نتیجه گرفت که من دروغ تحویل مردم میدم یا جنابعالی و تیمتون
که قرآن رو منبع درآمد و معروفیت خودتون قرار دادید
امیدوارم یک روزی پشیمون بشین از این کاراتون
یاعلی
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۸
0
0
با سلام وعرض ادب و احترام خدمت دوقلوهای قرآنی
استادسروش عظیمی و استاد احسان سوختانلو
شما اساتید واقعا در عرصه قرآن زحمت میکشید و متاسفانه بعضی ها با حرف های نامربوط میخواهند نسبت به پیشرفت شما جلوگیری کنند
به نظر بنده حقیر شما همان طور که برای رضای خدا کار میکنید تا آخر راه با خدا باشید
حسودان ته چاه میمانند
امیدوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۳
0
0
احسنت به استاد عظیمی و سوختانلو
خدا عاقبت این کسایی که فقط قرآن را میخوانند و عمل نمیکنند رو بخیر کند
ارادتمند شما بزرگواران قرآنی مجید امیدوار
حق طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۷
0
0
سلام
بخدا من استاد عظیمی و استاد سوختانلو را اندازه پدرم دوست دارم نمیدانم چرا در مشهد بعضی ها چشم ندارند این دو عزیز را ببینند.
استاد عظیمی و استاد سوختانلو این جمله را از ته دل میگم جانم به فداتون
حسین زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۰
0
0
سلام
بنده 12 سال است جناب استاد عظیمی و سوختانلو را می شناسم حاضرم سره این دو استاد قسم بخورم.و اینو به جرات میگم مثل این اساتید دلسوز قرآنی توی ایران کم داریم که خالصانه کار کنند.
قابل توجه کسانی که دارن از حد و حدود خود پا فراتر میزارن بگم که قیامتی هم هست.
مخلص استاد عظیمی بزرگوار
مهدوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۷
0
0
با سلام و عرض ارادت
خدمت اساتیدخودم استاد عظیمی و سوختانلو
از آنجایی که بنده در فعالیت فرهنگی می باشم کسانی پیدا می شوند که در خانواده هایی بی فرهنگ بزرگ می شوند و این باعث می شود در فضای مجازی به بزرگانی مثل شما جسارت کنند.
من از تمام کسانی که این پیام را میخوانند عذرخواهی میکنم ولی در این دنیایی که عاقبتش یک وجب خاک هست بیایید باهم باشیم و به یکدیگر احترام بگذاریم.
اینجا جا داره از این دو استاد بزرگوار بابت تمام زحمتهای خالصانه تشکر کنم
حامد لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۳۶
0
0
باسلام و عرض ادب خدمت اساتید بزرگ و دوست داشتنی اقای عظیمی و سوختانلویه عزیز میخواستم خدمتتون عرض کنم ک هروقت می بینید ک ی عده دارن از روی حسادت ی سری حرفایی رو میزنن ک در شان خودشون هست اصلا ناراحت نشید این نشان دهنده رشد وپیشرفت خیره کننده شما دو استاد بزرگوار است ب کارتون ادامه بدید چون موفقیت در این عرصه ازان شماست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۷:۴۸
0
0
علیرضا
امیدوار
حق طلب
حسین زاده
این نظرا برای یکنفره
قرآن هم شده باند و باند بازی
یا امام زمان خودت ظهور کن دنیا شده بی عدالتی حتی قرآن
captcha