برگزاری نمایشگاه فرهنگی و معرفی مفاخر در حاشیه مسابقات قرآن همدان
کد خبر: 3518371
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

برگزاری نمایشگاه فرهنگی و معرفی مفاخر در حاشیه مسابقات قرآن همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی: در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی کشور نمایشگاه معرفی مفاخر و مشاهیر استان همدان در 10 غرفه برپا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از همدان، در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی کشور نمایشگاه معرفی مفاخر و مشاهیر استان همدان در 10 غرفه برپا شد.
در این نمایشگاه تعداد 10 غرفه در حوزه‌های مختلف با هدف معرفی همدان حضور دارند که شامل غرفه سوغات همدان، مفاخر، مشاهیر و میراث فرهنگی، نقاشی روی شیشه، رو دوزی سنتی، خوشنویسی با محوریت کتابت قرآن کریم و معرق و منبت روی چوب می‌شود.
غرفه‌های میراث فرهنگی و صنایع دستی با هدف معرفی استان با بهره‌مندی از تابلو چهره مفاخر استان در حوزه‌های مختلف علمی، حوزوی، فرهنگی، هنری، ورزشی و... مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.
در کنار این نمایشگاه غرفه مهدویت و پاسخ به شبهات نیز برای پاسخگویی به سوالات دانش آموزان حاضر در مسابقات از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان تجهیز شده است.
غرفه آموزش سلامت همگانی نیز توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تجهیز شده که از طریق کارشناسان مشاوره های بهداشتی را ارائه و بروشورهای مختلفی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند.
یادآور می‌شود، این نمایشگاه که در حاشیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان استان‌های مختلف برپا شده تا دوشنبه، 11 مردادماه ادامه دارد.
captcha