‌سومین فراخوان طراحی آثار حجمی با مضامین معنوی و مذهبی منتشر شد
کد خبر: 3518381
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
از سوی سازمان زیبا‌سازی؛

‌سومین فراخوان طراحی آثار حجمی با مضامین معنوی و مذهبی منتشر شد

گروه جامعه: سازمان زیباسازی شهر تهران، در راستای پاسخگویی به نیاز مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران به آثار معنوی و مذهبی، سومین دوره طراحی آثار حجمی با مضامین معنوی و مذهبی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)،‌ سازمان زیباسازی شهر تهران با توجه به سیاست‌‌های خود در ادامه فعالیت‌‌های تخصصی در زمینه مجسمه‌سازی شهری و با توجه به نیاز شهر تهران به به نمادهایی با رویکردهای معنویی به عنوان پایتخت میهن اسلامی و ‌ام القرای جهان اسلام؛ فراخوان سومین رویداد طراحی آثار حجمی با مضامین معنوی و مذهبی را منتشر کرد.

گفتنی است، هنرمندان و مجسمه سازان برای حضور در این رویداد هنری می‌توانند تا ۲۴و ۲۵مردادماه طرح‌های پیشنهادی خود را بر اساس فراخوان اعلام شده در سایت سازمان زیباسازی شهر تهران ثبت کنند و تا ۲۴و ۲۵مهرماه ماکت یا طراحی سه بعدی آثار را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه سومین رویداد طراحی آثار حجمی مذهبی ارائه دهند.

علاقه‌مندان برای مشاهده مفاد فراخوان می‌توانند به سایت www.zibasazi.ir و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه این رویداد هنری واقع در ميدان هروي، خيابان شهيد وفامنش، كوچه شهيدجمالي شرقی، پلاك ۱۲، عمارت عين‌الدوله، مدیریت آثار حجمی (گالری برگ) مراجعه کرده و یا باتلفكس: ۷ – ۲۲۹۶۹۷۴۲ داخلی ۱۰۱و ۱۰۲و ۱۰۳و ۱۱۹ تماس بگیرند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۱
0
0
با برگزاری این فراخوان آثار بهتر و ارزند‌ه‌ای با موضوعات معنوی و مذهبی ارائه خواهد شد.
captcha