حرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی؛ برنامه‌ دفاتر امور بانوان لرستان
کد خبر: 3518385
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
در نشست فصلی کارشناسان امور بانوان لرستان اعلام شد:

حرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی؛ برنامه‌ دفاتر امور بانوان لرستان

گروه اجتماعی: در نشست فصلی کارشناسان دفاتر امور بانوان فرمانداری‎های تابعه استانداری لرستان حرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین برنامه‌ این دفاتر در سال‌جاری اعلام شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از لرستان، نشست فصلی کارشناسان دفاتر امور بانوان فرمانداری‎های تابعه استانداری لرستان، امروز چهارشنبه، ششم مردادماه با حضور کارشناسان این دفاتر، به‌همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، برگزار شد.
در این جلسه لیلا سلاحورزی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، ضمن عرض خیرمقدم به کارشناسان دفاتر امور بانوان فرمانداری‌ها به تشریح و تبیین برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و به تبع آن دفاتر فرمانداری‌ها در سال 95 پرداخت و مهم‌ترین برنامه‌ این دفاتر در سال‌جاری را حرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.
در ادامه نیز کارشناسان دفاتر امور بانوان فرمانداری‌ها به ارائه برنامه‌ها و پیشنهادات  و مشکلات خود در حوزه امور بانوان پرداختند.
بازدید از مرکز مشاوره پیش از ازدواج و طلاق و ژنتیک شهرستان خرم‌آباد از دیگر برنامه‌های دفتر امور بانوان استانداری برای کارشناسان فرمانداری‌ها بود که در این بازدید، کارشناسان دفاتر امور بانوان فرمانداری‌ها با نحوه کار این مرکز آشناشده و برای اجرای این مرکز در شهرستان‌های خود الگوبرداری کردند.
یکی‌از مباحث مورد بحث در جلسات کارشناسان دفاتر امور بانوان فرمانداری‌های استان مشکلات آن‌ها در رابطه با انجام امور کانون‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان بود که مشکلات و معضلات این بخش با اظهار نظر و ارائه انتقادات و پیشنهادات کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.
captcha