سوگواری در مالزی در سالروز شهادت امام صادق(ع)
کد خبر: 3518399
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

سوگواری در مالزی در سالروز شهادت امام صادق(ع)

گروه بین‌الملل: مراسم سوگواری ایرانیان مقیم مالزی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) شامگاه امروز، هشتم مردادماه، در رایزنی فرهنگی ایران در کوالالامپور برگزار می‌شود.

جمعه// سوگواری ایرانیان مقیم مالزی در سالروز شهادت امام ششم
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مالزی، رایزنی فرهنگی ایران در کوالالامپور اعلام کرد: مراسم سوگواری ایرانیان مقیم مالزی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) امشب پس از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود و با برنامه‌های مختلفی همراه است.  
مرضیه افخم، سفیر و علی‌اکبر ضیایی، رایزن فرهنگی کشورمان در مالزی، جمعی از کارگزاران نظام، ایرانیان مقیم، دانشجویان، اساتید و دانش‌آموزان در این مراسم حضور می‌یابند.
سخنرانی و مداحی دو تن از ایرانیان مقیم از برنامه‌های مراسم امشب رایزنی فرهنگی ایران در مالزی است و این مراسم با همکاری هیئت مذهیی ایرانیان مقیم کوالالامپور (هیئت نورالزهرا"س") برگزار می‌شود.
بنا بر این گزارش، برنامه‌های مشابهی نیز در هیئت محبان الرسول(ص) دانشجویان ایرانی در منطقه «سردانگ» کوالالامپور و همچنین هیئت آل یاسین شهر «جوهور» مالزی با حضور دانشجویان و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.
همچنین بنا بر اعلام رایزنی فرهنگی ایران در مالزی مراسم قرائت دعای کمیل هر هفته با حضور علاقمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) در محل رایزنی برگزار می‌شود.

captcha