اضافه شدن طرح 1450 به آیین‌نامه مسابقات قرآن بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)
کد خبر: 3519403
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
ذکاوت خبر داد:

اضافه شدن طرح 1450 به آیین‌نامه مسابقات قرآن بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)

گروه فعالیت‌های قرآنی: مشاور فرهنگی بيمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبيا(ص) از افزوده شدن رشته حفظ، تلاوت، تفسیر سوره حدید به پنجمین آیین‌نامه مسابقات قرآن این مرکز خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمودرضا ذكاوت، مشاور فرهنگی بيمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبيا(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به اجرای طرح فراگیر قرآنی ۱۴۵۰با محوریت سوره حدید از سوی رسانه ملی به پنجمین آیین‌نامه مسابقات قرآن کریم این بیمارستان نیز رشته‌های حفظ، تلاوت و تفسیر سوره حدید اضافه شد.
وی با اشاره به هدف افزوده شدن این بخش به مسابقات، عنوان کرد: امید است، این بخش زمینه‌ای برای حضور بیشتر پرسنل قرآن‌دوست این بیمارستان شود تا بتوانند همراه با برنامه‌های متنوعی که از سوی رسانه ملی به ویژه شبکه قرآن سیما و شبکه رادیو قرآن پخش می‌شود، در این مسابقات حضور پیدا کنند.
ذکاوت یادآور شد: پنجمین مسابقات قرآن کریم بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) ویژه تمامی پرسنل این مرکز بهداشتی، 25 شهریورماه در دو بخش شفاهی و کتبی در رشته‌های حفظ، شامل حفظ سوره ياسين، حفظ در اجزاء نيم جزء و یک، دو، سه، چهار، پنج، 10، 15 و کل قرآن کریم و سوره حدید، قرائت تحقیق و ترتیل از سوره هود و حدید، تفسیر قرآن از سوره هود و حدید، نهج‌البلاغه، ترجمه نامه امام علی(ع) به مالک اشتر و احکام عمومی برگزار خواهد شد.
captcha