امکانات لازم برای حضور کاروان‌های راهیان نور در بانه فراهم است
کد خبر: 3519487
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

امکانات لازم برای حضور کاروان‌های راهیان نور در بانه فراهم است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه بانه در همایش بزرگ «سفیران نور» این شهرستان از فراهم بودن تمام امکانات برای حضور کاروان‌های راهیان نور در بانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت‌المقدس از بانه، یعقوب صفاری، فرمانده سپاه بانه امروز، 12 مردادماه در همایش بزرگ «سفیران نور» شهرستان بانه اظهار کرد: باتوجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بانه  و از آنجایی که این شهرستان در ۸ سال دفاع مقدس مورد آماج حملات دشمن قرارگرفته است لذا شهرستان بانه هرساله پذیرای کاروان‌های راهیان نور از اقصی نقاط کشور است.

وی با تقدیر از تعامل و هماهنگی سپاه و ستاد راهیان نور این شهرستان در بحث کاروان‌های راهیان نور افزود: تمام امکانات و زیرساخت‌های لازم برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور به به شهرستان بانه فراهم شده است.

فرمانده سپاه بانه افزود: افتتاح دو حسینیه به متراژ 270 متر مربع مفید در محل یادمان های بوالحسن و سیران‌بند بانه، افتتاح پروژه بازسازی پارک پانزده خرداد بانه و فضاسازی‌های فرهنگی صورت گرفته در محل هر دو یادمان، ایجاد پارکینگ خودرو در یادمان سیران‌بند، ایجاد سرویس‌های بهداشتی و  تمهیدات صورت گرفته در بحث اسکان رائران راهیان نور از جمله این اقدامات در راستای رفاه هر چه بیشتر زائران راهیان نور است.

وی حضور کاروان های راهیان نور به شهرستان بانه را موجب دلگرمی مردم و مسئولان عنوان و بیان کرد: سپاه بانه و ستاد راهیان نور این شهرستان با تعامل و هماهنگی خوبی که دارد با تمام توان و ظرفیت خود آماده پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور به بانه است.

گفتنی است؛ سالانه بیش از یک صد هزار زائر راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس بانه در سیران‌بند و بوالحسن بازدید می‌کنند.

captcha