اعلام اسامی برگزیدگان المپیاد «عروج»
کد خبر: 3521536
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

اعلام اسامی برگزیدگان المپیاد «عروج»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اسامی برگزیدگان المپیاد عروج ویژه حافظان دوره آزمایشی حفظ تخصصی یکساله اعلام شد.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن اعلام اسامی منتخبان المپیاد عروج در پایگاه اینترنتی این مؤسسه، اظهار کرد: المپیاد عروج در اجزاء سه و 17 ویژه شرکت‌کنندگان دوره آزمایشی حفظ تخصصی سال 96-95 برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه نتیجه این رقابت با اختلاف کم امتیازها همراه بوده است، ادامه داد: بر این اساس مهسا افراسیابی نمره 100 را از شعبه رسالت استان تهران، مطهره روستایی از شعبه رسالت بانوان امتیاز 100، زهرا‌سادات روحانی از شعبه رسالت نمره 100 و مهدیه علی‌گلیان از شعبه نامجو استان تهران رتبه 100 و سعید پیله‌ور از شعبه نامجو تهران امتیاز 100 و  امیرعلی رحیمی از مرکز قرائت تهران رتبه 100 را به صورت مشترک در رتبه نخست در بخش آقایان و بانوان کسب کردند.
روحی عنوان کرد: همچنین رتبه دوم نیز ازآن دوم فاطمه آقایی از شعبه رسالت استان تهران با امتیاز 99/75 و فاطمه ملکی با کسب امتیاز 99/50 و هدی فراهانی با امتیاز 99/50 از شعبه رسالت بانوان بزرگسال به‌عنوان حائز رتبه سوم شناخته شدند.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات از نمراتشان به تفکیک در هر بخش مفاهیم کتبی و حفظ کتبی و شفاهی می‌توانند به تارنمای جامعةالقرآن الکریم استان تهران به نشانی http://www.jqk.ir مراجعه کنند.
روحی اضافه کرد: همچنین حافظان علاقه‌مند برای ثبت نام در آزمون سراسری قرآن وعترت ارشاد به این پایگاه اینترنتی رجوع کنند تا بتوانند با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه در این آزمون نام‌نویسی کنند.
یادآور می‌شود، شرکت‌کنندگان در المیپاد عروج در بخش آقایان از شعب مرکز قرائت برادران، شعبه نامجو، ورامین، رباط کریم، امام حسن عسکری(ع) از ستان تهران و هفت تیر کرج بودند و در بخش بانوان نیز از شعب رسالت و نونهالان امام حسین(ع) حضور داشتند.
captcha