جهان اسلام بیشتر از ایرانی‌ها از امام خامنه‌ای بهره‌ می‌برد
کد خبر: 3522602
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
روحانی یمنی:

جهان اسلام بیشتر از ایرانی‌ها از امام خامنه‌ای بهره‌ می‌برد

گروه اجتماعی: روحانی برجسته یمنی با بیان اینکه جهان اسلام بیشتر از ایرانی‌ها از امام خامنه‌ای بهره‌ می‌برد، گفت: فصل شیدایی کمک می‌کند که مردم با تماشای آن بتوانند عظمت خطی را که از آغار بشریت تا به امروز آغاز شده بهتر بشناسند.

حجت‌الاسلام عیسی هادی از روحانیون شیعه یمنی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین در حاشیه نمایش بزرگ فصل شیدایی اظهار کرد: برگزاری این نمایش‌ها کمک می‌کند که مردم با تماشای آن بتوانند عظمت خطی را که از آغار بشریت تا به امروز آغاز شده بهتر بشناسند.
وی با بیان اینکه این نمایش‌ها باعث می شود تا مردم جایگاه خود را محاسبه کنند و بیندیشند که در کجای تاریخ ایستاده اند، ادامه داد: امروز باید ببینیم که آیا در مسیری که محمد(ص) و آل او پیش روی ما قرار داده‌اند ایستاده‌ایم و یا در مسیر و خطی هستیم که دشمنان محمد(ص) و آل محمد ایستاد‎ه‌اند.
حجت‌الاسلام عیسی هادی بیان کرد: امروز همه ما باید به این نکته پی ببریم و بفهمیم که وضعیت و جایگاه ما همانند صدر اسلام است.
 وی با اشاره به جنایت‌های دشمنان اسلام در یمن افزود: امروز باید به طور واضح و کامل بگویم که تمام کمبودها و فجایعی که در یمن روی میدهد به یک دلیل است و آن هم پیروی از خط ولایت است.
این روحانی برجسته یمنی خط ولایت را خط نبوی و خط امام خمینی(ره) معرفی و تأکید کرد: قیام مردم یمن برای حفظ مبانی و ارزش‌های تشیع است و در این راه نیز کشته می شویم .
وی اظهار کرد: امروز به عنوان یک یمنی از مردم ایران تقاضا میکنم که شرایط حساس و مسیری را که در آن قرار دارند به خوبی درک کنند و ببیند که در مقابلشان چه چیزی قرار دارد.
حجت‌الاسلام عیسی هادی گفت: همانطور که در طول تاریخ ایرانی‌ها از امام علی(رع) بهره بردند امروز نیز جهان اسلام بیشتر از ایرانی‌ها از امام خامنه‌ای بهره‌می‌برد.
وی با بیان اینکه امیدوارم روزی همه به واقعیت‌ها بنگریم و به خوبی آن را درک کنیم یادآور شد: باید به مسیری که در طول تاریخ از حضرت آدم تا به امروز طی شده به صورت عمیق و جدی بنگریم و مشخص کنیم که آیا در صراط مستقیم قرار داریم و یا از آن دور شده ایم.
captcha