برگزاری آزمون سراسری طرح «آیه های همدلی» در ۵۲ موسسه بوشهر
کد خبر: 3525095
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
ابراهیم مرادی عنوان کرد:

برگزاری آزمون سراسری طرح «آیه های همدلی» در ۵۲ موسسه بوشهر

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول اتحادیه موسسات قرآنی و مردمی استان بوشهر از برگزاری آزمون سراسری طرح «آیه‌های همدلی» با موضوع سوره حجرات در ۵۲ مؤسسه این استان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ابراهیم مرادی، مسئول اتحادیه موسسات قرآنی و مردمی استان بوشهر، از همه مؤسساتی که به مدت ۲ ماه طرح «آیه‌های همدلی» را در استان بوشهر برگزار کردند قدردانی کرد و گفت: تعليم و عمل به آیات قرآن و داشتن ایمان ضامن تقویت و حکومت اراده بر وجود انسان در مسیر صحیح هدایت و کمال است، که آثار مثبت تربیتی را در سبک زندگی افراد به دنبال دارد.

وی در ادامه اعلام کرد: آزمون سراسری طرح «آیه‌های همدلی» با موضوع سوره حجرات در ۵۲ موسسه و در ۱۰ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه موسسات قرآنی و مردمی استان بوشهر افزود: آزمون کتبی طرح «آیه‌های همدلی» با موضوع سوره حجرات با حضور ۵۰۰ نفر شرکت کننده همزمان با سراسر کشور، روز جمعه ۵ شهریورماه ساعت ۹ صبح در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مرادی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۹۵ مؤسسه، مرکز، خانه قرآن شهری و روستایی مجوز فعالیت در این استان را دارند، گفت: روز سه‌شنبه دوم شهریور‌ماه به ۱۶ نفر از آزمون دهندگان خانم و آقا مدارک طرح حفاظ قرآن کریم در بوشهر اعطا شد.

حامد فکوری
captcha