مسابقات سراسری قرآن در​ کاشان​ برگزار می‌شود
کد خبر: 3525384
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

مسابقات سراسری قرآن در​ کاشان​ برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: طی جلسه‌ای با حضور نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی و رئیس و کارشناسان اداره اوقاف و امور خیریه کاشان هماهنگی برای اجرای مسابقات سراسری قرآن در کاشان صورت گرفت​.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام جنتی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم استان اصفهان در کاشان اشاره کرد و گفت: این مسابقات به طور معمول در مراکز استان برگزار می‌‌شودد ولی از آنجا که کاشان از لحاظ کمی و کیفی و نخبگان قرآنی در سطح بالایی قرار دارد، این مسابقات در کاشان برگزار می‌شود.

وی سطح مسابقات را بسیار بالا عنوان کرد و از حضور منتخبان قرآنی تمام شهرستان‌های استان در این مسابقات خبر داد و گفت: نفرات برگزیده به مسابقات کشوری راه می‌یابند و برگزیدگان مسابقات کشوری در مسابقات بین‌المللی قرآن شرکت خواهند کرد.

سید‌جواد ساداتی‌نژاد، مدیرعامل دارالقرآن کریم کاشان نیز در ادامه در خصوص میزبانی کاشان از 700 نفر از ممتازین قرآنی استان در این مسابقات گفت: جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه‌ به هماهنگی دستگاه‌های اجرایی کاشان خصوصاً دانشگاه کاشان که میزبان مسابقات است نیاز داریم.

ساداتی‌نژاد ضمن تشکر از زحمات برگزارکنندگان این مسابقات، پرداختن به فعالیت‌های قرآنی را از جمله توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و با اعلام اینکه همه ما باید خادم قرآن باشیم گفت: دفتر نماینده مردم آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه را دارا بوده و در کنار برگزارکنندگان این مسابقات، آمادگی پذیرایی مناسب از خادمان و نخبگان قرآنی را دارد.

در ادامه این دیدار نیز کارشناسان اداره اوقاف به بیان پاره‌ای مسائل و مشکلات آن سازمان نظیر تأمین حقوق موقوفات کاشان و لزوم تأمین زمین جهت احداث ساختمان جدید اداره اوقاف پرداختند.

یادآور می‌شود، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته مسابقات سراسری قرآن در تاریخ 24 و 25 شهریور‌ماه در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.
جواد کریمی
captcha