بازدید رئیس جهاد دانشگاهی از مرکز اطلاعات علمی
کد خبر: 3525414
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴

بازدید رئیس جهاد دانشگاهی از مرکز اطلاعات علمی

گروه دانشگاه: حمیدرضا طیبی، با حضور در مرکز اطلاعات علمی در نشستی با مدیران این مرکز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی، سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، به همراه حمید امین‌اسماعیلی، معاون پژوهش و فناوری و بهروز بادکو، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع این نهاد، سوم شهریورماه، با حضور در مرکز اطلاعات علمی از فعالیت‌های انجام شده در این مرکز بازدید و با مدیران آن دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

طیبی، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، از فعالیت‌های انجام شده در این مرکز اظهار خرسندی کرد و گفت: این مرکز کارهای بزرگی را با امکانات محدودی که در اختیار داشته به انجام رسانده است.

وی با بیان اینکه، عدم اطلاع‌رسانی مناسب از فعالیت‌های صورت گرفته باعث دیده نشدن فعالیت‌های این مرکز در بعضی بخش‌ها شده است، بر لزوم اطلاع رسانی فعالیت های این مرکز به شکل گسترده، تاکید کرد.

حمید امین‌اسماعیلی، معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی، نیز با اشاره اینکه مرکز اطلاعات علمی وجهه خوبی در جامعه دارد، گفت: در برخی از جلساتی که با مراکز علمی خارج از جهاد دانشگاهی داشته‌ایم از دسترسی آسان به اطلاعات و خدمات مفید این پایگاه، ابراز خرسندی شده است؛ این یک امتیاز برای مرکز اطلاعات علمی محسوب می‌شود که فعالیت‌های آن در خارج از جهاد دانشگاهی مورد توجه قرار گرفته است.

بهروز بادکو، معاون پشتیبانی و منابع جهاد دانشگاهی نیز در این نشست با اشاره به مشکلات مربوط به محل استقرار این مرکز اظهار امیدواری کرد با رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان شهرداری، شاهد رفع این مشکلات و آماده سازی محیطی در شان مرکز اطلاعات علمی باشیم.

گفتنی است، در ابتدای این نشست، فاطمه عظیم‌زاده، سرپرست و محمدمهدی مشیدی، مدیر نشریات مرکز اطلاعات علمی، گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه کردند.

captcha