مقاومت ابهت شعارهای توخالی آمریکا را در هم می‌شکند
کد خبر: 3525458
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
سردار ریحانی:

مقاومت ابهت شعارهای توخالی آمریکا را در هم می‌شکند

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه نبی‌ اکرم(ص) استان کرمانشاه به جنگ نرم و تمام عیار دشمن در عرصه‌های تجاری و اقتصادی اشاره کرد و گفت: با مقاومت و پیشرفت‌های علمی ابهت غرب و شرق و شعارهای توخالی آمریکا را در هم بشکنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه روز گذشته با گرامیداشت هفته دولت و سالروز بسیج اصناف، گفت: درآیات قرآن کریم افراد به رعایت انصاف و عدالت در معادلات تجاری و اقتصادی دعوت شده‌اند.
وی افزود: اصناف و بازاریان جمهوری اسلامی ایران در بهره‌مندی از خصوصیات تعهد، تقوا و انصاف زبانزد خاص و عام هستند.
سردار ریحانی به حمایت مالی و اقتصادی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: بازاریان و کسبه در آن شرایط دشوار تنور داغ انقلاب و موتور محرک اقتصادی را حفظ کردند و امروز می‌توانیم با عزت و سربلندی از دستاوردهای علمی و معنوی سخن بگوییم.
نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی
وی گفت: جنگ نرم و تمام عیار دشمنان اسلام در همه زمینه‌ها به ویژه در عرصه اقتصادی باید با بسترسازی مناسب فرهنگی و اقتصادی خنثی شود.
سردار ریحانی افزود: دشمنان استکباری در کمین روحیه انقلابی اصناف و بازاریان کشور هستند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به‌دنبال زمین زدن نهضت انقلاب از طریق فشارهای اقتصادی هستند، افزود: نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی از تاکیدات مقام معظم رهبری است که از این طریق ما می‌توانیم با مقاومت و پیشرفت‌های علمی، ابهت غرب و شرق و شعارهای توخالی آمریکا را در هم بشکنیم.
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: انتخاب هوشمندانه شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری شامل، همت مضاعف وکار مضاعف و اقتصاد مقاومتی نشان دهنده تکیه بر بستر اقتصادی و تقویت استقلال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارد.
وی به رشد علمی کشور نیز اشاره داشت و افزود: از سال 2016 رشد علمی کشور 18 برابر افزایش یافته که باید در تبدیل علم به اقتصاد حداکثر برنامه‌ریزی را داشته باشیم.
سردار ریحانی اقتصاد مقاومتی را مختص انواع اصناف در مراتب کوچک و بزرگ کارخانجات و صنایع کشور دانست که تاثیر مستقیم بر امنیت، سیاست، فرهنگ و اقتصاد کشور دارد.
captcha