تظاهرات در جمعه رستگاری
کد خبر: 3525497
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

تظاهرات در جمعه رستگاری

گروه بین‌الملل: نیروهای رژیم آل‎خلیفه در ششمین هفته متوالی اقامه نماز جمعه امروز، 5 شهریور در منطقه «الدراز» بحرین را ممنوع کردند.

نماز جمعه بحرينی‌ها در ششمین هفته متوالی ممنوع شد/ تظاهرات در جمعه رستگاری
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از صفحه عربی پایگاه خبری العالم، نظامیان رژیم آل‌خلیفه با استقرار در منطقه «الدراز» زادگاه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین مانع اقامه نماز جمعه در مسجد امام صادق(ع) شدند.
منابع بحرینی گزارش دادند که این ششمین هفته متوالی است که نظامیان رژیم آل‌خلیفه از اقامه نماز جمعه در این منطقه جلوگیری می‌کنند. 
تظاهرات در جمعه رستگاری 8
گزارش دیگری حاکی است، علمای دینی و نیروهای انقلابی بحرین در فراخوانی از مردم این کشور خواستند تا امروز جمعه برای محکوم کردن ظلم و ستم طائفه‌ای حکومت آل‌خلیفه به خیابان‌ها بیایند.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این تظاهرات با عنوان «جمعه رستگاری 8» برگزار شد.
همزمان مناطق مختلف بحرین نیز شاهد تظاهرات شبانه مردم برای محکوم کردن ظلم و ستم طائفه‌ای و اقدامات آل‎خلیفه علیه علمای دینی بود.
بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه حکومت خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.
این درخواست‌ها با سرکوبگری حکومت بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. مسئولان بحرینی در راه سرکوب بحرین همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته‌اند.
captcha