شکرگزار امنیت و آرامش موجود در کشور باشیم
کد خبر: 3525526
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

شکرگزار امنیت و آرامش موجود در کشور باشیم

گروه سیاسی: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه گفت: در کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، یمن و حتی ترکیه امنیت کاملی وجود ندارد و ما باید شکرگزار امنیت و آرامش موجود در کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور ظهر امروز در نماز جمعه شهر یزد اظهار کرد: در کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، یمن و حتی ترکیه امنیت کاملی وجود ندارد و ما باید شکرگزار امنیت و آرامش موجود در کشور باشیم.
وی افزود: این امنیت و آرامش کامل را مدیون رهبری‌های مدبرانه مقام معظم رهبری، خدمتگزاران مردم در دولت، نیروهای نظامی و انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی، بسیج، سپاه و ارتش و سربازان گمنام حضرت امام زمان(عج) هستیم و باید قدردان این عزیزان باشیم.
سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: در حالی‌ که کاهش قیمت نفت سبب قطع برخی خدمات در عربستان سعودی شده و ارزش پول ملی برخی کشورها نیز به بیش از نصف کاهش یافته است، قیمت ارز در کشور با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و تلاش دولتمردان دولت یازدهم با توجه به افت شدید قیمت نفت، مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه علیه ملّت ایران ثبات نسبی دارد.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه گفت: ایران در آغاز انقلاب اسلامی در شرایطی بود که حتی نماز جمعه هم امنیت نداشت و امام جمعه متقی، فاضل و شجاع یزد آیت‌الله شهید صدوقی(ره) در محراب نماز توسط منافقین به شهادت رسید و در یک روز نیز رئیس جمهوری و نخست وزیر ایران شهیدان رجایی و باهنر در آتش منافقین سوختند و فرزندان عزیزی را در جبهه‌ها فدای اسلام و انقلاب کردیم و اکنون با صبر و استقامت ملّت ایران امنیت را به کشورمان بازگردانده‌ایم.
وی افزود: شهادت شهیدان رجایی و باهنر هر ساله برای دولتمردان فرصتی فراهم می‌کند که با تجلیل و تکریم اخلاص و خدمات این دو شهید والامقام، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در دولت را به مردم ارائه کنند.
captcha